Enlig overvejer kunstig befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober

MiaNia

Profilbillede for MiaNia

Hej, jeg er ny på denher side, og håber at kunne få noget hjælp. Jeg er enlig, lige blevet 39år, er færdig med uddannelse til januar, og overvejer kunstig befrugtning når jeg er færdig.

Nogen der har prøvet det, er det for sent, hvis det ikke er for sent, hvornår skal jeg gøre igang, og hvad er første trin?

Jeg ved det er mange ting på en gang. Jeg har prøvet at Google mig frem til det, men syntes det er blandede informationer jeg finder.

Så håber jeg kan finde de vises sten herinde 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

11. oktober

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
MiaNia skriver:

Hej, jeg er ny på denher side, og håber at kunne få noget hjælp. Jeg er enlig, lige blevet 39år, er færdig med uddannelse til januar, og overvejer kunstig befrugtning når jeg er færdig.

Nogen der har prøvet det, er det for sent, hvis det ikke er for sent, hvornår skal jeg gøre igang, og hvad er første trin?

Jeg ved det er mange ting på en gang. Jeg har prøvet at Google mig frem til det, men syntes det er blandede informationer jeg finder.

Jeg synes du skal gå til lægen og få en henvisning. Der kan godt være 3+ måneders ventetid på første samtale. 

Du vil formentlig skulle insemineres med donorsæd, hvis det ser ud som om at "alt fungerer hos dig". 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

12. oktober

MiaNia

Profilbillede for MiaNia
esioul skriver:

Jeg synes du skal gå til lægen og få en henvisning. Der kan godt være 3+ måneders ventetid på første samtale. 

Du vil formentlig skulle insemineres med donorsæd, hvis det ser ud som om at "alt fungerer hos dig". 

Tak for svar

Anmeld Citér

12. oktober

MiaNia

Profilbillede for MiaNia
esioul skriver:

Ved du forresten hvor lang tid det tager fra første henvendelse til egen læge til henvisning?

Anmeld Citér

12. oktober

esioul

Profilbillede for esioul
Mod
Føler mig spændt :D
MiaNia skriver:

Ved du forresten hvor lang tid det tager fra første henvendelse til egen læge til henvisning?

Det kommer lidt an på stedet. Jeg ventede knap 3 måneder på den første introduktions samtale. 

A winner is a dreamer who never gives up          

Anmeld Citér

13. oktober

anjo01

Profilbillede for anjo01
MiaNia skriver:

Hej. 

Du er ved at have en alder, hvor du snart selv skal betale for behandling. Så jeg ville kontakte lægen med det samme og blive henvist, da du selv skal betale når du blir 40.  Held og lykke med det hele

Anmeld Citér

13. oktober

MiaNia

Profilbillede for MiaNia

Jeg har bestilt tid ved min praktiserende læge, og så tager jeg det derfra. Tak for råd

Anmeld Citér

13. oktober

Snoopy77

Profilbillede for Snoopy77

Prøv gruppen solomor på Facebook ��

Anmeld Citér

13. oktober

MiaNia

Profilbillede for MiaNia
Snoopy77 skriver:

Prøv gruppen solomor på Facebook ��

Er blevet medlem der idag, og det lader til at være alle tiders gruppe

Anmeld Citér

13. oktober

Snoopy77

Profilbillede for Snoopy77
MiaNia skriver:

Er blevet medlem der idag, og det lader til at være alle tiders gruppe

Mange derinde ved ihvertfald en hel del om emnet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.