Gave idé til 25 kr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
3 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2017

Mamalou

Hej med jer

Min søn er startet i 0. klasse og skal til den første fødselsdag. Det er besluttet, at gaver max. må koste 25 kr. Denne gang er det en dreng der har inviteret. Er der nogle der har et forslag til hvad vi kan købe af gave? Kom også gerne med forslag til piger, da han inden længe også skal til fødselsdag hos en af pigerne fra klassen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2017

Thea14

Jeg ville gå igennem en Tiger butik eller søstrene grene og se hvad de har. Tænker at der er flere ting der kan findes billigt...

Malebog evt med farveblyanter eller tusser til.

små spil (har de i hvert fald tit i vores Tiger)

æg der fx kommer en dinosaur ud af hvis mam putter den i vand (vi blev så snydt og fik istedet en badeand)

Klistermærker

det der sand man kan forme. Der kan fås nogle små pakker til billige penge.

og ellers kig på BR's spøg og skæmt hylde. Der er også billige ting som sagtens kan bruges. 

Anmeld Citér

11. oktober 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville hører de andre forældre om I ikke skulle slå jer sammen og købe en ordenligt gave. Det er trods alt sjovere, at få noget til 100 kr i stedet for 25 kr. Hvis det ikke er muligt ville jeg give 25 kr i kontanter. Få jeres barn til, at tegne en tegning og så klistre penge på - evt. kunne de være balloner.

Har selv en dreng og hold op vi har fået meget lort igennem tiderne. Det kommer på en hylde og aldrig leget med. Jeg ville ønske, at der var flere der havde slået sig sammen og købt noget ordentligt.

Det er så meget nemmere, at finde noget til pigerne: hårpynt fra H&M koster ikke noget særligt, malebøger, tusser, neglelak.

Anmeld Citér

11. oktober 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Nu ved jeg godt det ikke lige er det du efterlyser, men en veninde som også har skolebørn har den ordning med resten af forældrene, at de skiftes til at købe en gave, så fødselsdagsbarnet får 1, men noget dyre gave, (feks 15 kr x antal børn) og den forældre der gir, skal så ikke give før det bliver deres tur igen  Tænker man kan finde lidt mere spændende gaver når beløbet er større.

Men ellers ja, Tiger eller Normal

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.