Zoneterapi i mod barnløshed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2017

Anonym trådstarter

Godaften derude 

har i dag booket tid til zonebehandling til at hjælpe med at blive gravid.

er der nogen der har prøvet det og virkede det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2017

Anonym

Hvis det er okay, så følger jeg lige med ��

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er okay, så følger jeg lige med ��

Selvfølgelig! 

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Mortil2piger18

Jeg får en kombi af zoneterapi og akupunktur da vi er igang med fryseforsøg. Jeg er på grænsen til at få stress da vi har været igennem nogle ret voldsomme tidligere episoder i vores kamp for et barn. 

Jeg følte mig MEGET bedre tilpas efter behandlingen igår feks. Så jeg mærker i hvert fald en meget afstressende effekt hvilket også er rigtig vigtigt. For en stresset krop kan have svært ved at blive gravid. 

Jeg skal have lagt æg op torsdag i næste uge og der giver hun mig akupunktur dagen før

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Anonym trådstarter

Mortilenengel17 skriver:

Jeg får en kombi af zoneterapi og akupunktur da vi er igang med fryseforsøg. Jeg er på grænsen til at få stress da vi har været igennem nogle ret voldsomme tidligere episoder i vores kamp for et barn. 

Jeg følte mig MEGET bedre tilpas efter behandlingen igår feks. Så jeg mærker i hvert fald en meget afstressende effekt hvilket også er rigtig vigtigt. For en stresset krop kan have svært ved at blive gravid. 

Jeg skal have lagt æg op torsdag i næste uge og der giver hun mig akupunktur dagen før

Hvor spændende! Jeg krydser fingre. 

Anmeld Citér

12. oktober 2017

CharlotteA

Ja ! ☺️

Ved min første søn havde vi forsøgt i over 2 år også med fertilitetsbehandling. I mit sidste forsøg læste jeg et sted at zoneterapi mod barnløshed havde effekt. Jeg fik derfor 3/4 beh inden insermation og kort tid efter var jeg gravid ��

Med lillebror ville vi forsøge selv i første omgang uden hjælp, men valgte at lade mig få zoneterapi og 2 mdr efter vi begyndte at prøve, stod jeg med en positiv test ☺️

Anmeld Citér

12. oktober 2017

heaven

Zoneterapi virkede også her

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.