Gravid på mini piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober

Anonym trådstarter

Nogen der har prøvet det?

Har en del symptomer.

Tager mini pe 0.35 mg. Og tager dem regelmæssigt 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. oktober

Kolibrien

Profilbillede for Kolibrien
Anonym skriver:

Nogen der har prøvet det?

Har en del symptomer.

Tager mini pe 0.35 mg. Og tager dem regelmæssigt 

Ja.. jeg har prøvet at blive gravid 2 gange på 4 måneder imens jeg var på mini p piller.. der skal ikke meget til før man bliver fertil på dem. Eller sådan er det for mig hvert fald. Så fik jeg p stav og det bagefter og det virkede for mig. Nu har jeg fået den fjernet for næsten 3 uger siden forbi at vi gerne vil begynde på projekt baby.. så jeg er spændt på hvor hurtigt det kommer til at gå for os

Anmeld Citér

10. oktober

Anonym trådstarter

Kolibrien skriver:

Ja.. jeg har prøvet at blive gravid 2 gange på 4 måneder imens jeg var på mini p piller.. der skal ikke meget til før man bliver fertil på dem. Eller sådan er det for mig hvert fald. Så fik jeg p stav og det bagefter og det virkede for mig. Nu har jeg fået den fjernet for næsten 3 uger siden forbi at vi gerne vil begynde på projekt baby.. så jeg er spændt på hvor hurtigt det kommer til at gå for os

Held og lykke med pb

Tog du dem slavisk?

Anmeld Citér

10. oktober

migxher

Profilbillede for migxher

Jeg kender en det skete for 3 gange. Intet er sikkert  

Du kan evt bede om nogen med en lidt højere dosis, De skal ikke tages helt så præcist.

Anmeld Citér

10. oktober

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Jeg kender en det skete for 3 gange. Intet er sikkert  

Du kan evt bede om nogen med en lidt højere dosis, De skal ikke tages helt så præcist.

Er det da en lav dosis jeg får? Aner inter om dem ud over hvordan de skal tages 

Anmeld Citér

12. oktober

Kolibrien

Profilbillede for Kolibrien
Anonym skriver:

Held og lykke med pb

Tog du dem slavisk?

Mange tak

Nej, jeg var ikke så god til at tage dem på det nøjagtige tidspunkt, det var nok også derfor det skete :-)

Anmeld Citér

12. oktober

migxher

Profilbillede for migxher
Anonym skriver:

Er det da en lav dosis jeg får? Aner inter om dem ud over hvordan de skal tages 

Jep. Jeg tager cerazette som vist er på 0.75 mg der har man 12 timer at løbe på som ved almindelige p piller.

Der er bare det "minus" at mange ikke får menstruation på dem, der gør jeg blandt andet ikke. 

Anmeld Citér

12. oktober

Dorthe1986

Profilbillede for Dorthe1986
Mor til Emil og Ella
migxher skriver:

Jep. Jeg tager cerazette som vist er på 0.75 mg der har man 12 timer at løbe på som ved almindelige p piller.

Der er bare det "minus" at mange ikke får menstruation på dem, der gør jeg blandt andet ikke. 

Nøjagtig de samme piller her og samme "minus" 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.