Øv altså det blod :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.511 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

Ansemusen

Jeg hader det bare! Havde jo lidt brunligt udflåd i starten af graviditeten og en uge senere en lille bitte bitte smule lyserødt blod på papiret, da jeg tørrede mig, dette omkring tidspunktet for hvor min mens skulle være kommet, sikkert da ægget borede sig fast. Har intet været siden, alt ser fint ud og har haft mega meget kvalme. Dog ikke så meget de sidste dage. Og så her ved halv femtiden i dag var der lidt brunt blod på papiret, (meget lidt brunt klumpet blod). Men åh hvor jeg bare HADER det og bliver så skide pisse (undskyld) nervøs  Følelsen i underlivet har også været anderledes synes jeg. Sådan lidt svien opad når jeg tisser og ondt når jeg sætter mig ned. Håber næsten det 'bare' er en omgang blærebetændelse og ikke noget med baby!! Men ja, er virkelig bange, heldigvis ikke mere blod siden og håber SÅ meget at der heller ikke kommer mere!! Har været til min Mormors 70 års fødselsdag, men tog hjem ved halv elleve tiden. Føler at min krop har brug for at slappe af, så turde desværre ikke andet.

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, havde bare brug for at komme ud med det tror jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

ønskebørn74

Ansemusen skriver:

Jeg hader det bare! Havde jo lidt brunligt udflåd i starten af graviditeten og en uge senere en lille bitte bitte smule lyserødt blod på papiret, da jeg tørrede mig, dette omkring tidspunktet for hvor min mens skulle være kommet, sikkert da ægget borede sig fast. Har intet været siden, alt ser fint ud og har haft mega meget kvalme. Dog ikke så meget de sidste dage. Og så her ved halv femtiden i dag var der lidt brunt blod på papiret, (meget lidt brunt klumpet blod). Men åh hvor jeg bare HADER det og bliver så skide pisse (undskyld) nervøs  Følelsen i underlivet har også været anderledes synes jeg. Sådan lidt svien opad når jeg tisser og ondt når jeg sætter mig ned. Håber næsten det 'bare' er en omgang blærebetændelse og ikke noget med baby!! Men ja, er virkelig bange, heldigvis ikke mere blod siden og håber SÅ meget at der heller ikke kommer mere!! Har været til min Mormors 70 års fødselsdag, men tog hjem ved halv elleve tiden. Føler at min krop har brug for at slappe af, så turde desværre ikke andet.

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg ville med det her indlæg, havde bare brug for at komme ud med det tror jeg..

EEEEJ SØDE, HVOR TRÆLST!!! HÅBER ALT ER OK!!! ER DER NOGET JEG KAN GØRE FOR DIG?? HVOR LANGT ER DU HENNE??

Anmeld

10. oktober 2009

Ansemusen

Tak! Hvor er du sød at skrive sådan! Jeg er 9+3 og alt er jo ellers normalt og ikke mere blod. Men bliver bare så pokkers nervøs! Specielt fordi min Mormor havde flere aborter, bla. en i 6. måned

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Stadig ikke mere blod (Gudskelov!!) Men har haft sådan en sviende brædende fornemmelse i underlivet i nat og har det stadig. Ikke nogen følelse jeg kender fra graviditeten ellers, så jeg er selvfølgelig bekymret. Ringede til lægevagten, men de vil selvfølgelig ikke akutscanne om søndagen  Idioten sagde 'Ja vi må jo formode at det er en spontan abort du har når du er der i graviditeten hvor du er'. Åh hvor blev jeg sur! Måtte så lige fortælle ham at jeg altså kun havde haft en lille bitte brun plet på papiret da jeg tørrede mig. Han spurgte ikke engang indtil mængden af blod før han bare sagde sådan. Ikke det smarteste trick når man har en panikken tøs i røret, synes jeg..

Har nu siddet og ringet rundt til private klinikker, for denne gang vil jeg altså scannes! Kan mærke at der er noget der er anderledes! Håber bare ikke det er noget dårligt. Men ingen tager telefonen PÅ EN SØNDAG  SÅ har lagt beskeder hos to som har åbent om søndagen, hvis nu de skulle få afbud eller lyst til at presse mig ind. Ellers bliver det egen læge imorgen, som forhåbentlig vil gi mig en henvisning!

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blødte på PRÆCIS samme måde og næsten på samme tidspunkter som dig! Jeg ved hvor bange og nervøs man er hele tiden for at det kal være begyndelsen på enden, men bare rolig - det er 99% sikkert helt normalt og helt i orden. Bliv ved med at sige det til dig selv, og så tag den med ro! Det er det vitigste - smæk fusserne op og slap rigtig godt af i den her tid! Jeg var selv rigtig dårlig til det og derfor fik jeg dårlig samvittighed hver gang jeg så pletblødte... Du skal nok komme helskindet ud på den anden side med dit hjertegryn i maven!

Stort knus

Rosa

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Tak for de opløftende ord Rosa! Det hjælper lidt, og ikke mindst at læe, at din scanning gik så godt trods mange smerter! Mine er stadig ikke særlig slemme. Lægger bare meget mærke til dem, fordi jeg er bekymret! Måske det skyldes svampen, har lige læst, at det godt kan give svien i underlivet. Jeg håber min læge henviser mig imorgen og at vi får en lige så dejlig nyhed som jer, nemlig at barnet er sundt og raskt!

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Ansemusen skriver:

Tak for de opløftende ord Rosa! Det hjælper lidt, og ikke mindst at læe, at din scanning gik så godt trods mange smerter! Mine er stadig ikke særlig slemme. Lægger bare meget mærke til dem, fordi jeg er bekymret! Måske det skyldes svampen, har lige læst, at det godt kan give svien i underlivet. Jeg håber min læge henviser mig imorgen og at vi får en lige så dejlig nyhed som jer, nemlig at barnet er sundt og raskt!

Det er jeg slet ikke i tvivl om! Jeg håber du har nogen der rigtig kan hygge om dig - det har man altså bare brug for!

Jeg har lige læst om 13.uge her på  siden og der står faktisk at i denne uge kan smerterne tage til - tænk hvis jeg havde læst det i går?   mn jeg har haft mens-agtig murren i underlivet gennem hele forløbet - min kæreste mener at det er fordi jeg er så lille som en smølf så det kan ikke undgås at gøre ondt når maven vokser   Måske er det det samme for dig??

Anmeld

11. oktober 2009

Ansemusen

Hahaha, lille smølf er jeg vist ikke ligefrem *griner* Men jeg har haft ligamentssmerter hele vejen igennem mere eller mindre. Dog aldrig noget uudholdeligt. Nu brænder det i siden, vildt mærkelig følelse jeg ikke kender. Heller ikke fra før jeg blev gravid. Har heldigvis verdens dejligste læge, så mon ikke hun er god når jeg ringer imorgen! (Håber hun stadig er verdesn bedste læge i mine øjne efter imorgen ).

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

FÅÅÅÅK en lorte skod læge!!! Han kan da ikke sige, sådan i telefonen, for det er skuda ikke nogen formodning, at du er ved at abortere!!!!

DA jeg abortede for de der måneder siden... Så startede det jo meget meget stille og fredeligt, med lidt blod også ikke noget blod også lidt blod osv. Til det gik helt amok om torsdagen og fredagen. MEN - DA sagde lægerne til mig om mandagen, da jeg gik helt i panik, at de ville IKKE scanne der, fordi det ville give mig falsk tryghed og ville være et øjebliksbillede. Jeg var jo blevet scannet da jeg var 7+et eller andet, ugen før... Og der blinkede hjertet. Så derfor ingen scanning.

MEN - de sagde også at der var 30% af alle gravide der var nået så langt, som jeg var på det tidspunkt der bløder og kun 30% af dem der aborterer... Men at det ialt er 50% af alle graviditer der går til grunde, men mange af dem, er graviditer der ikke er blevet opdaget endnu. Altså en lille bitte graviditet...

Så, når du beskriver SÅ lidt blod og du ikke har sindsyge smerter og sådan, så syntes jeg at du skal tage det roligt og sende positiv energi til din mave Og du skal da IKKE lytte til den der lorte læge!!! Men jeg ved godt at det er svært, fordi man lytter til autoriteterne...

held og lykke

Anmeld

11. oktober 2009

dorthemus

Søde Anna. Håber det går bedre nu og at du er holdt op med at bløde...det er faneme træls med al den nervøsitet og sikke da en åndssvag og afstumpet læge...FJOLS

Stort Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.