FÅÅÅÅK en lorte skod læge!!!
Han kan da ikke sige, sådan i telefonen, for det er skuda ikke nogen formodning, at du er ved at abortere!!!!
DA jeg abortede for de der måneder siden... Så startede det jo meget meget stille og fredeligt, med lidt blod også ikke noget blod også lidt blod osv. Til det gik helt amok om torsdagen og fredagen. MEN - DA sagde lægerne til mig om mandagen, da jeg gik helt i panik, at de ville IKKE scanne der, fordi det ville give mig falsk tryghed og ville være et øjebliksbillede. Jeg var jo blevet scannet da jeg var 7+et eller andet, ugen før... Og der blinkede hjertet. Så derfor ingen scanning.
MEN - de sagde også at der var 30% af alle gravide der var nået så langt, som jeg var på det tidspunkt der bløder og kun 30% af dem der aborterer... Men at det ialt er 50% af alle graviditer der går til grunde, men mange af dem, er graviditer der ikke er blevet opdaget endnu. Altså en lille bitte graviditet...
Så, når du beskriver SÅ lidt blod og du ikke har sindsyge smerter og sådan, så syntes jeg at du skal tage det roligt og sende positiv energi til din mave
Og du skal da IKKE lytte til den der lorte læge!!! Men jeg ved godt at det er svært, fordi man lytter til autoriteterne...
held og lykke 
Anmeld