Erfaring med priming ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. oktober 2017

kristina90

Godmorgen mennesker! 

Jeg har lige været igennem min tredje æu som mislykkedes desværre  

nå men nu holder vi lige en lille pause i en cyklus inden vi begynder forfra med hormoner og æu! Men i hele denne mislykkedes forsøg er jeg af private blevet spurgt om jeg ik vil bede om en "priming" som de kalder det.

Har læst lidt rundt omkring det, men er der nogen herinde fra der har erfaring med det? 

Og nogen der kan forklar hvordan det forgår ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2017

Anonym

Jeg har prøvet det,og min slimhinde gik fra 12 til 15mm.

Jeg blev desværre ikke gravid,men det havde en positiv indvirkning.

Anmeld Citér

5. november 2017

Tex

Jeg mener at priming nærmest er tæt på det eneste, af alle de ting vi forsøger at optimere vores chancer med, som rent faktisk har vist en lille positiv effekt! (assisted hatching, calcium-aktivering, akutpunktur, kosttilskud mm.).

Jeg har prøvet det en gang - blev godt nok ikke gravid, men har tænkt at prøve det igen! Min slimhinde i den efterfølgende cyklus var meget tynd, men den næste cyklus var jeg oppe på en slimhinde på 8 mm (plejer at være omkring 6), så jeg tænker, det måske var derfor...

De fører et tyndt rør igennem livmoderhalsen og suger ganske kort lidt af slimhindevæggen ud - der er lige 5 min. med ret voldsomme menstruationssmerter, men derefter mærkede jeg intet til det!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.