Maver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2017

Bby00

Profilbillede for Bby00

Hejsa allesammen, jeg ville høre om nogen som ca er samme størrelse som mig kunne svare mig på hvornår i begyndte at kunne se maven? Jeg er 1,60 høj og vejer 60-62 kilo, i må meget gerne ligge billeder ind at jeres maver også jer der ikke er samme højde osv, alle Maver er flotte og vil se dem allesammen

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

10. oktober 2017

Anonym

Jeg er 1.62 og vejer 58.5, om morgenen nu  

jeg er først begyndt at få "rigtig" mave her inden for den sidste uges tid og er 18+1 nu 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Bby00

Profilbillede for Bby00
Anonym skriver:

Jeg er 1.62 og vejer 58.5, om morgenen nu  

jeg er først begyndt at få "rigtig" mave her inden for den sidste uges tid og er 18+1 nu 

Fin bule <3 jeg er virkelig i tvivl om jeg bare er blevet tyk eller om det er maven man kan ane på mig, føler mig oppustet og virkelig stor, er kun i uge 12+1 så jeg ved ikke hvad der er realistisk. (

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Camellia

Profilbillede for Camellia

Jeg havde den samme vægt (og højde 161) da jeg var gravid, og der gik faktisk længe før man kunne se det på mig, men jeg havde meget kvalme og tabte 5kg i starten :-) 

kan ikke lige huske hvor længe, og kan ikke sætte billeder ind fra telefonen :-)

Anmeld Citér

10. oktober 2017

Bby00

Profilbillede for Bby00
Camellia skriver:

Jeg havde den samme vægt (og højde 161) da jeg var gravid, og der gik faktisk længe før man kunne se det på mig, men jeg havde meget kvalme og tabte 5kg i starten :-) 

kan ikke lige huske hvor længe, og kan ikke sætte billeder ind fra telefonen :-)

Ja okay, jeg har også døjet rigtig meget med kvalme og gør det stadig lidt, bare ikke så tit men når det så endelig kommer så er det også bare slemt jeg har ikke taget på i vægt, vejer det samme som jeg har gjort det sidste års tid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.