ønsker forslag til samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2017

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg skriver fordi jeg godt kunne tænke mig nogle gode forslag ideer og en smule hjælp angående samværet med vores fælles børn. 

Børnene bor hos mig og de er 7 og 1 år gammel.  Far og jeg bor i samme by og i et år har samværet kørt sådan at far i et år er komme hjem til børnene i mit hjem hver anden søndag og været sammen med dem i nogle timer . Alt fra 2 til 6 timer. 

Vores samarbejde om børnene er godt og vi kan snakke om tingene men jeg er begyndt at synes det er lidt hårdt at samværet skal for gå på denne måde. Derfor ønsker jeg ny måde at gøre det på. Måske nogle har en ide som godt for alle. 

Far ønsker ikke mere samvær men vil gerne se dem stadigvæk og børnene trives med at se far hver anden søndag. 

Dilemma ligger i at far bor til leje på et værelse og må ikke havde børnene hos ham i nogle timer. Jeg ønsker ikke at skulle forlade mit hjem da jeg ikke vil have det godt med at min ex er der sammen med børnene alene i mit hjem men er velkommen når jeg også er i mit eget hjem. 

Han har ikke familie venner tæt på så det er ikke en mulighed for at tage dem med hjem til dem. Bikloteket var en mulighed for at have samvær med børnene der men er desværre lukket om søndagen.  Findes der mon et "samvær hus" hvor man kunne være sammen med børnene?  

Ellers må det forsætte denne måde endnu , for børnene skal have lov til at se deres far og han er selvfølgelig velkommen hos mig men nøj hvor kunne jeg godt bruge at være mig i nogle timer hver anden søndag og lade op. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. oktober 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama

Kan han ikke bare være ude med dem? Legeplads eller lign  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.