Hus købe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. oktober 2017

Anonym trådstarter

Okay, sagen er den jeg har forfærdelig økonomi  

Jeg tjener næsten ingenting med det arbejde jeg har  fordi jeg måtte hoppe fra en anden uddannelse pga. stress, så jeg stadig sosu på deltid.

Kæresten vil købe hus og vi skal i banken at spørge om lån til næste år ..... 

Er der ikke en virkelig store chance at, når de ser på min økonomi, og at jeg er i minus hver måned, at jeg ikke vil blive "godkendt" at låne særligt meget? 

siges skal min kæreste tjener rigtigt godt og har rigtigt godt økonomi

- Jeg er virkelig virkelig blank på dette område at det er pinligt  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2017

Anonym

Mit umiddelbare gæt er at man ikke kan få lov at låne hvis man hver eneste måned går i minus. For at låne til huskøb skal man have et hvis rådighedsbeløb hver måned, og det kan være svært for dig at nå det hvis du allerede nu har et for stort forbrug i forhold til det rådighedsbeløb du har. - du vil jo ikke kunne betale af på et lån.

Det der måske kan "redde" jer, er din partners økonomi, men banken kan i så fald kræve at I får fælles økonomi, så hans overskud skal dække dit underskud. 

Anmeld Citér

6. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mit umiddelbare gæt er at man ikke kan få lov at låne hvis man hver eneste måned går i minus. For at låne til huskøb skal man have et hvis rådighedsbeløb hver måned, og det kan være svært for dig at nå det hvis du allerede nu har et for stort forbrug i forhold til det rådighedsbeløb du har. - du vil jo ikke kunne betale af på et lån.

Det der måske kan "redde" jer, er din partners økonomi, men banken kan i så fald kræve at I får fælles økonomi, så hans overskud skal dække dit underskud. 

Ja, det er som forventet

- Tusind tak for svaret 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.