Flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
3 svar
5 synes godt om
6. oktober 2017

PinkRoses

Profilbillede for PinkRoses

Hej,

jeg er fornylig gået fra at amme min datter til ag give flaske, og er kommet i tanke om noget -må man fragte varmt vand i en termobeholder til når man skal nogle steder, eller må det først varmes på stedet?

ved der har været forskellige meninger/regler omkring det..

mvh nybagt mor ��

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

6. oktober 2017

Thea14

Vi har varmt vand med i termokande når vi er ude. Og så har jeg fyldt lidt koldt i flaskerne på forhånd, så blandingen er drikkelse med det samme og ikke først skal køles ned. Det gjorde vi også med den første.

så længe pulveret ikke er blandet i, er der ingen problemer i det.

Vi har også altid koldt, afkogt vand stående i køleskabet, så det bare skal hældes i flasken og så i nikroovn inden pulveret tilsættes. Det går væsentligt hurtigere end hvis man først skal koge og så afkøle igen.

Nå han bliver ældre køber vi færdige brikker og har med på tur uden at varme dem op inden servering. De må gerne få mme der blot har stuetemperatur.

Anmeld Citér

6. oktober 2017

PinkRoses

Profilbillede for PinkRoses

Jeg havde nemlig også tænkt om man kunne komme lidt kogende vand i en termokop og have med i pusletasken mange tak for svar og fif!

Anmeld Citér

6. oktober 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama

Vi gør det samme, og det har altid virket perfekt. Varmt vand i termokanden, lidt koldt vand i flasken og så mme i en doseringsbøtte. Nemt og lige at gå til.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.