Sidste chance..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. oktober 2017

Anonym trådstarter

Åh jeg er så nervøs. Vi er igang med vores aller sidste forsøg i det offentlige. Det er et fryseforsøg.

vi har tidligere været igennem 4 iui, 3 ivf og 1 fryseforsøg hvor kun fryseforsøget gjorde mig gravid indtil uge 7 hvor jeg mistede.

efter det her forsøg bliver vi afsluttet. Jeg håber sådan at fryseforsøget gør mig gravid igen men jeg tør jo ikke håbe efter alle de mislykkede forsøg 

vi har ikke råd til at fortsætte i ivf i det private. Ikke lige foreløbigt hvert fald

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2017

Rikkemor89

Anonym skriver:

Åh jeg er så nervøs. Vi er igang med vores aller sidste forsøg i det offentlige. Det er et fryseforsøg.

vi har tidligere været igennem 4 iui, 3 ivf og 1 fryseforsøg hvor kun fryseforsøget gjorde mig gravid indtil uge 7 hvor jeg mistede.

efter det her forsøg bliver vi afsluttet. Jeg håber sådan at fryseforsøget gør mig gravid igen men jeg tør jo ikke håbe efter alle de mislykkede forsøg 

vi har ikke råd til at fortsætte i ivf i det private. Ikke lige foreløbigt hvert fald

De bedste tanker til jer ❤️

Anmeld Citér

5. oktober 2017

Rikkemor89

Anonym skriver:

Anmeld Citér

5. oktober 2017

Anonym trådstarter

Rikkemor89 skriver:

Mange tak. Ja er sgu sådan lidt Bob Bob med det her forsøg. Det var fryseforsøg der lykkes sidst. Selvom det ikke endte med en baby. Så har jo et håb om at det lykkes igen.

men på den anden side. Hvad er oddsene lige for at det lykkes i sidste forsøg når jeg har 8 mislykkede forsøg bag mig

Anmeld Citér

5. oktober 2017

heaven

Anonym skriver:

Mange tak. Ja er sgu sådan lidt Bob Bob med det her forsøg. Det var fryseforsøg der lykkes sidst. Selvom det ikke endte med en baby. Så har jo et håb om at det lykkes igen.

men på den anden side. Hvad er oddsene lige for at det lykkes i sidste forsøg når jeg har 8 mislykkede forsøg bag mig

Held og lykke

vi har fået vores børn i to omgange, der er 9,5 år imellem dem...

den store lykkedes først i 6 tilbagelægning og den bette i 2.... jeg krydser, det KAN godt lade sig gøre

Anmeld Citér

5. oktober 2017

Anonym trådstarter

heaven skriver:

Held og lykke

vi har fået vores børn i to omgange, der er 9,5 år imellem dem...

den store lykkedes først i 6 tilbagelægning og den bette i 2.... jeg krydser, det KAN godt lade sig gøre

Ja som sagt har vi kun det her forsøg tilbage. Hvis vi skal fortsætte i behandling privat bliver det iui da vi ikke har råd til at fortsætte med ivf pt. Og iui er der altså bare endnu mindre chance ved men vi er jo nødt til at forsøge

Anmeld Citér

6. oktober 2017

Louisevilhababy

Håber det bedste for jer og alle krydset ting og positive tanker jeres vej  - Tro på det!!!

Anmeld Citér

11. oktober 2017

Tex

Du HAR været gravid, du ved at det kan lade sig gøre - så mist ikke håbet:-)

Det er vist først efter 6. IVF, at sandsynligheden for alvor falder...så spar sammen og op på hesten igen!

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.