Lise skriver:
Hej Julie,
Har du været inde i mit hoved, eller... det lyder nemlig sådan!
Det er vist helt normale tanker, du har. Man garderer sig vel lidt imod det fact, at der faktisk kan være noget galt med babyen. Heldigvis er det jo sjældent at der er det
Jeg skal til MD scanning om 9 dage, og jeg glæder mig naturligvis helt vildt. Men samtidig tænker jeg også på om den nu er syg mv - og ikke mindst, er den overhovedet i live, og det på trods af at jeg faktisk mærker den nu. Nogle gange tænker jeg også på om jeg overhovedet har været gravid, eller om det bare er noget jeg bilder mig ind. Luftede tanken for en kollega-veninde, som så kiggede på min overstørrelse mave, og mente at hvis jeg ikke var gravid, så var der helt sikkert noget andet der ikke var som det skulle være... (Og mon ikke at den baby jeg så til nf stadig er derinde også).
Jeg synes du lyder helt normal. Men du kan godt glæde dig, for det er altså en helt fantastisk oplevelse - 10000000 gange bedre end NF scanningen!!! 
Vil i gerne vide kønnet?
Kh. Lise
Det er bare så godt at høre, at jeg ikke er den eneste, som har disse tanker! Jeg har faktisk glædet mig til MD scanningen helt frem til for nogle dage siden. Jeg har hele tiden bare tænkt, at nu bliver det spændende at se kønnet, men det er så blevet afløst af mange uheldige tanker.
Vi aner ikke hvilket køn den er, så det glæder vi os helt vildt meget til at finde ud af, men nu ser jeg allermest frem til at høre, at den har det godt.
Jeg mærker også liv - ret tydeligt til tider - ofte flere gange om dagen, men jeg er bange for, at det er noget jeg bilder mig ind! Tænk hvis det bare er luft i maven, og der måske slet ikke har været liv i flere uger!?! Ja, et er komplet vanvittigt, for jeg ved jo godt inderst inde, at det ikke er tilfældet, men sådan er det jo nu en gang med irrationel frygt - den handler jo om helt andre ting...
Men hold k... hvor bliver det godt at få overstået! Vi har en tid allerede kl. 8 om morgenen på onsdag, og så er det slut med bekymringer - håber jeg.