Hej jeg ville hører om der er nogen der har erfaringer med dette.
Vi har valgt at flytte vores dreng over på vores lokale friskole, mange årsager og har kun været ekstremt glade for flyttet indtil videre.
Nå men.. Vi blev gjort opmærksomme på at det var muligt at søge friplads gennem skolen, da min mand og jeg begge er på SU tænkte vi det var en god idé at prøve.
Jeg udfyldte ansøgningen, og under forældre stod der at man KUN skal skrive biologiske eller adoptive forældre på ansøgningen.
Da min mand ikke er Biologisk far til vores dreng, eller adoptivforældre.. så blev han ikke skrevet på.
Mit spørgsmål til jer er så bliver hans indtægt (min mands) ikke beregnet med i friplads ansøgningen ? Det undre mig fordi alle andre steder man ansøger om noget som helst med tilskud til børn siger de altid at indtægten fra samlever/ægtefælle tæller som bidrag til barnet også selvom det ikke er hans biologisk eller adoptivt.
Undskyld hvis det er lidt forvirrende..
Jeg sidder og prøver at lægge vores budget. og så ville jeg bare lige se hvor meget vi evt. kunne få i friplads. Men nu kan jeg slet ikke finde ud af at regne det ud, da jeg ikke ved om min mands su overhovede tæller med ?
hjælp ?

God dag til jer 
Anmeld
Citér