Hej piger
Jeg har en skøn lille datter på to uger og begynder fysisk at være mere ovenpå efter fødslen nu og kan mærke lysten til min mand banke på. Derfor vil jeg høre jer om:
1. Hvordan fik i gang i sexlivet igen? Hoppede i bare ud i alm samleje eller brugte i lidt tid på at gøre jer klar til samleje ved andre intime akter? I så fald hvilke? Umiddelbart føles det lidt voldsomt at springe direkte ud i samleje 
2. Hvor har man sex med en nyfødt? Jeg er lidt urolig for at ligge hende i et andet rum men synes måske også det er for mærkeligt at have hende i samme rum som hvor man er seksuelle sammen. Det skal siges at jeg kun vil være seksuel med manden hvis hun sover uanset hvad. Hun sover desuden i egen seng i soveværelset. Tænker umiddelbart hun kunne være i soveværelset og vi kunne hygge i stuen men hvordan nyder man det når man lytter efter det mindste kvæk fra hende?
Eller generer det ikke jer at være i samme rum?
3. Og så lige en sidste ting - ventede i med hygge til barselsflåd var helt væk? Jeg ved, at man selvfølgelig skal bruge kondom hvis ikke.
Håber i vil dele af jeres erfaringer og gode råd 
Anmeld
Citér