Endelig færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.428 visninger
7 svar
17 synes godt om
2. oktober 2017

Skouboe

Jeg har syet nattøj til min ældste her på det sidste - hun har slet ikke noget hun kan passe, og det er ved at blive koldt. 

I lørdags blev jeg ENDELIG færdig med de sidste 2 sæt, fik sat manglende taljeelastik i nogle sæt, og fik sat størrelsesmærker og knapper i det hele.

Voliá - 7 sæt nattøj færdige, og en super lykkelig datter... Og en mor der er ved at kaste op over at sy stolpelukninger. 

Så nu kan lillesøster arve det, den store er vokset ud af, og alle er glade  og varme om natten til vinter. 

Næste projekt er så undertøj til den store, og derefter kjoler og cardigans til den lille... min målsætning om at sy mere til ungerne har vist mest karakter af masseproduktion i øjeblikket...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Skouboe skriver:

Jeg har syet nattøj til min ældste her på det sidste - hun har slet ikke noget hun kan passe, og det er ved at blive koldt. 

I lørdags blev jeg ENDELIG færdig med de sidste 2 sæt, fik sat manglende taljeelastik i nogle sæt, og fik sat størrelsesmærker og knapper i det hele.

Voliá - 7 sæt nattøj færdige, og en super lykkelig datter... Og en mor der er ved at kaste op over at sy stolpelukninger. 

Så nu kan lillesøster arve det, den store er vokset ud af, og alle er glade  og varme om natten til vinter. 

Næste projekt er så undertøj til den store, og derefter kjoler og cardigans til den lille... min målsætning om at sy mere til ungerne har vist mest karakter af masseproduktion i øjeblikket...

Kan godt forstå at hun er glad for det... Sååå sødt 

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg er så misundelig ! Sikke et talent 

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Skouboe

J-star skriver:

Kan godt forstå at hun er glad for det... Sååå sødt 

Tak 

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Skouboe

Aisha skriver:

Jeg er så misundelig ! Sikke et talent 

Tak, det er såmænd ikke svært, det kræver bare en masse øvelse, og lidt tålmodighed.

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Troldemommi

Skouboe skriver:

Hvor er det flot 

Anmeld Citér

2. oktober 2017

frkchili

Hvor er det bare fint 

Anmeld Citér

2. oktober 2017

flowerpot3

Virkelig flot stykke arbejde ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.