Hvorfor er min baby så RØD?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.982 visninger
14 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2017

Millemor1

Min baby på snart 3 måneder er så tør og rød i hovedbunden/nakke/bag øret, han er så tør at han sprækker øverst hvor øreret starter selvom jeg smør og smør med FEDT creme. Nogen der har prøvet noget lignende og har nogle råd? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2017

Meyer

Profilbillede for Meyer

Det ser mærkeligt ud, jeg ville nok få sp eller lægen til at kikke på det.

Anmeld Citér

1. oktober 2017

AnoMom

Millemor1 skriver:

Min baby på snart 3 måneder er så tør og rød i hovedbunden/nakke/bag øret, han er så tør at han sprækker øverst hvor øreret starter selvom jeg smør og smør med FEDT creme. Nogen der har prøvet noget lignende og har nogle råd? 

Har der været feber ?

Anmeld Citér

1. oktober 2017

Millemor1

Nej ingen feber. Dog voldsom meget arp og hårtab

Anmeld Citér

1. oktober 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Det ligner noget allergisk reaktion af et eller andet jeg ville osse få lægen til at kikke på det. 

Anmeld Citér

1. oktober 2017

Millemor1

anna111 skriver:

Det ligner noget allergisk reaktion af et eller andet jeg ville osse få lægen til at kikke på det. 

Ja jeg får ringet til lægen imorgen.

Kan man få en allergisk reaktion fra f.eks. babyolie? 

Anmeld Citér

1. oktober 2017

anna111

Profilbillede for anna111
Millemor1 skriver:

Ja jeg får ringet til lægen imorgen.

Kan man få en allergisk reaktion fra f.eks. babyolie? 

Ja det vil jeg godt mene man kan. 

Så ville nok stoppe med at bruge både creme og olie til du har været ved lægen. 

Anmeld Citér

1. oktober 2017

tarkoflen

Åhh lille stakkel virker han generet af det? 

Umiddelbart ser det ud til at være et afgrænset område, har du brugt nogle specielle produkter der, så det måske kan være noget han ikke kan tåle? 

Jeg hopper med på kontakt lægen i morgen. God bedring med ham

Anmeld Citér

2. oktober 2017

Millemor1

tarkoflen skriver:

Åhh lille stakkel virker han generet af det? 

Umiddelbart ser det ud til at være et afgrænset område, har du brugt nogle specielle produkter der, så det måske kan være noget han ikke kan tåle? 

Jeg hopper med på kontakt lægen i morgen. God bedring med ham

ja det røde område er typisk det område jeg smører ind i babyolie ift fjernelse af arp. Så måske han ikke kan tåle det? Prøver at ringe til lægen idag, men mine læger har 3-4 ugers ventetid med mindre det er akut. Og det ved jeg ikke om de vil "gå med til" at det her er. Synes ihvertfald det er længe at skulle vente 4 uger. Han virker heldigvis ikke generet af det.

Anmeld Citér

2. oktober 2017

tarkoflen

Millemor1 skriver:

ja det røde område er typisk det område jeg smører ind i babyolie ift fjernelse af arp. Så måske han ikke kan tåle det? Prøver at ringe til lægen idag, men mine læger har 3-4 ugers ventetid med mindre det er akut. Og det ved jeg ikke om de vil "gå med til" at det her er. Synes ihvertfald det er længe at skulle vente 4 uger. Han virker heldigvis ikke generet af det.

Det kan sagtens være det han ikke kan tåle. Og udslæt på en baby er akut og kan ikke vente fire uger! Det må de få kigget på!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.