Ryanair og klapvogn til barn på 3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2017

Lenchick

Profilbillede for Lenchick
MiniMe2005 skriver:

Hør ad hos Ryanair. Det kan veksle, og god service er jo ikke ligefrem noget Ryanair er kendt for... 

Og bare hvis I ikke har set det, så har de for nyligt annonceret, at de aflyser 60 afgange fra Danmark. Bare så I ikke går forgæves i lufthavnen :-)

Alle de berørte passagerer har for længst fået mail og vi har dobbelttjekket. 

Vores fly er ikke aflyst og vi er lige checket ind. 

Mit spørgsmål gik ikke ud på Ryanairs service, men specifikt om erfaringer med klapvogn. 

Vi har fløjet med dem mange gange og har kun oplevet god service. Det er dog første gang med klapvogn. 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

29. september 2017

MiniMe2005

Lenchick skriver:

Mit spørgsmål gik ikke ud på Ryanairs service, men specifikt om erfaringer med klapvogn. 

Vi har fløjet med dem mange gange og har kun oplevet god service. Det er dog første gang med klapvogn. 

Nu synes jeg, at service og om man må have en klapvogn med ud til gaten kommer lidt ud på et. Jeg vil da mene, at det er en service, Ryanair tilbyder, hvis man kan tage klapvognen med ud til gaten, og de så sørger for, at den kommer med og står klar, når I lander. Så kontakt dem, og hør, hvad deres politik er.

Anmeld Citér

29. september 2017

Janey

Profilbillede for Janey
Lenchick skriver:

Vi fløj med Ryanair i august med klapvogn og havde den med til gaten. Den kommer dog i lastrummet og skal afhentes ved bagagebåndet sammen med alt indtjekket bagage.

Hvorvidt den må komme med til gaten, afhænger dog ikke kun af flyselskabet, da de forskellige lufthavne også har deres egne regler pga. security. For nogle år siden fløj min veninde med Ryanair fra Billund, og der måtte klapvognen ikke komme med til gaten, men da de fløj hjem med Ryanair fra London, måtte den godt. Der var det lufthavnens regler, der var forskellige.

Anmeld Citér

29. september 2017

Lenchick

Profilbillede for Lenchick
Janey skriver:

Vi fløj med Ryanair i august med klapvogn og havde den med til gaten. Den kommer dog i lastrummet og skal afhentes ved bagagebåndet sammen med alt indtjekket bagage.

Hvorvidt den må komme med til gaten, afhænger dog ikke kun af flyselskabet, da de forskellige lufthavne også har deres egne regler pga. security. For nogle år siden fløj min veninde med Ryanair fra Billund, og der måtte klapvognen ikke komme med til gaten, men da de fløj hjem med Ryanair fra London, måtte den godt. Der var det lufthavnens regler, der var forskellige.

Tak for svaret ��. Vi skal flyve fra Billund, men må tage det som det kommer. Bare vi ikke skal stå med en kæmpe ekstraregning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+