Hvad går I og sysler med i øjeblikket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
5 svar
8 synes godt om
27. september 2017

Skouboe

Jeg syr pt. nattøj til min store pige, nu hvor vinteren nærmer sig. 

Hvad laver I andre?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er nybegynder så jeg har afprøvet lidt forskelligt jeg skal lige øve lidt mere 

Et par bukser til min nevø bluse kjole til min datter og en bluse mere til min datter 

Anmeld Citér

27. september 2017

Skouboe

anna111 skriver:

Jeg er nybegynder så jeg har afprøvet lidt forskelligt jeg skal lige øve lidt mere 

Et par bukser til min nevø bluse kjole til min datter og en bluse mere til min datter 

Hvor er det fint 

Anmeld Citér

28. september 2017

Stivdie

Jeg mangler lige lidt kanter og bindebånd på trøjen til den kommende lillesøster inden jeg kaster mig over en matchende djævlehue.

Ellers har jeg et langtidsprojekt liggende i form af et hyggetæppe til sofaen, jeg er ved at hækle. Men der går nok nogle år endnu inden jeg når i mål med det 

Anmeld Citér

29. september 2017

lineog4

jeg har været i gang med masseproduktionen af efterårstøjet især til den mindste, men lige nu er tiden meget begrænset, men nøj hvor jeg glæder mig til at have tid igen

Der bliver også strikket lidt og har leget med at lave dukker med mine elever så skulle jo lige prøve selv først

Anmeld Citér

29. september 2017

Skouboe

lineog4 skriver:

jeg har været i gang med masseproduktionen af efterårstøjet især til den mindste, men lige nu er tiden meget begrænset, men nøj hvor jeg glæder mig til at have tid igen

Der bliver også strikket lidt og har leget med at lave dukker med mine elever så skulle jo lige prøve selv først

Herhjemme er det også efterår/vinter garderoben der fylder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.