Hatched blastocyste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. september 2017

kristina90

Nogen der har fået positiv test og endt med baby hvor de har fået en hatched blastocyste lagt op?

Har tid til blodprøve start næste uge og har virkelig ømme bryster + en masse jag, niv og uro i underlivet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2017

kristina90

kristina90 skriver:

Nogen der har fået positiv test og endt med baby hvor de har fået en hatched blastocyste lagt op?

Har tid til blodprøve start næste uge og har virkelig ømme bryster + en masse jag, niv og uro i underlivet 

Årh slet ingen  ???

Anmeld Citér

28. september 2017

FruSteffensen

Overall er graviditetschancen med sådan et flot æg 70 %, så umiddelbart har du gode chancer.

Og selv hvis det ikke bliver til noget denne omgang, så glæd dig trods alt over du kan lave æg af så høj kvalitet. Jeg kom aldrig i nærheden af sådan et æg, så de blev sat op på dag 3. 2 runde fik jeg sat 2 æg op af ok kvalitet. Resultatet af det ene æg ligger pt i min mave og hygger sig på 8. mdr

Mine tidlige graviditetstegn var i øvrigt også niv og jag I livmoderen og ømme bryster der blev ved længere end de andre måneder (fik altid ømme bryster af Ovitrelle, men denne måned ebbede det ikke ud efter de sædvanlige 10 dage det ellers tog)

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.