Hvornår kan jeg blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.053 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2017

Anonym trådstarter

så blev det min tur, mange positive teste, kedelige blodprøver og lægens svar; Du har haft en biokemisk graviditet. 

Mit/mine spørgsmål lyder på:

Hvornår opdagede du, at du havde en bio? 

Hvornår var æggeløsning efter bio?

Hvor lang tid, gik der før du blev gravid igen?

Håber på hjælp, da jeg har brug for ro i mit hoved...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Anonym

Hej 

Først en krammer til dig

De to første aborter jeg havde, blev opdaget ved en tryghedsscanning. Og de sidste to her startede med blødninger og derefter blevet det tjekket på sygehuset. 

Jeg kan fortælle dig, at indtil videre i år har jeg været gravid tre gange, så det kan sagtens lade sig gøre, at blive gravid hurtig igen. 

Ønsker dig held og lykke 

Anmeld Citér

27. september 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg blev gravid lige efter bio. Har jeg prøvet to gange, hvor jeg ikke når at få menses. 

Jeg fik dog at vide, at det er meget forskelligt, hvordan æggeløsning er bagefter en bio..

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym

Jeg har ikke selv prøvet en bio, men det skulle være en del nemmere at blive gravid igen, når man lige har været det! Så chancen burde faktisk være en smule større nu :-) Så hvis I ellers føler jer klar, så skal I da bare have en masse regelmæssig sex ;-)

Jeg krydser fingre for en positiv test snart og en blivende graviditet :-)

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Jeg blev gravid lige efter bio. Har jeg prøvet to gange, hvor jeg ikke når at få menses. 

Jeg fik dog at vide, at det er meget forskelligt, hvordan æggeløsning er bagefter en bio..

Tusind tak for svar. Jeg håber selvfølgelig, at min næste mens udebliver 

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv prøvet en bio, men det skulle være en del nemmere at blive gravid igen, når man lige har været det! Så chancen burde faktisk være en smule større nu :-) Så hvis I ellers føler jer klar, så skal I da bare have en masse regelmæssig sex ;-)

Jeg krydser fingre for en positiv test snart og en blivende graviditet :-)

Tak for svar. Der bliver krydset fingre her hjemme Vi håber inderligt, at det snart er vores tur, til at blive forældre!

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Tusind tak for svar. Hvor er det dejligt, at du er blevet hurtigt gravid igen!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.