Hej allesammen.
Kort fortalt
- gravid uge 18.
- min kæreste har "ude ligger arbejde" så jeg er alene med min datter søndag aften - torsdag eftermiddag.
- jeg arbejder 37 timer på kontor.
- jeg har meget ansvar på mit job.
Den seneste tid (1-1,5måned) har jeg været slem til at vrisse/bide af folk.
Jeg føler ikke at jeg har overskud, sover dårligt om natten, græder flere gange om dagen bare fordi ..ja jeg ved ikke?
Jeg er fyldt med dårlig samvittighed overfor alle omkring mig, fordi jeg ikke kan køre i samme gear som før.
Jeg er blevet "doven" - tager arbejdsopgaverne på mit job som jeg synes og ikke hurtigst muligt som før.
Generelt føler jeg mig utilpas, uden at føle mig syg (giver det mening)
Jeg var ved jdm. igår, som opfordrede mig til at passe gevaldigt på mig selv.
Det er jeg bare dårlig til, det har jeg i øvrigt altid været.
Jeg har aftalt med min chef at ejg kan "komme og gå som det passer mig", bare jeg når mine budgetter og salgstal. Det har ikke haft nogen effekt, jeg arbejder stadig 37 timer - hvis ikke mere. Ikke fordi jeg SKAL - men fordi jeg føler at jeg er bagud hele tiden.
I starten af min graviditet var jeg helt vildt skidt (syg alle mine 3 ugers sommerferie), men alle læger som dog ikke så mig - sagde "du er bare gravid" - indtil de så mig hos lægen, så blev jeg sendt på sygehuset til ekstra tjek fordi de egentlig godt kunne se at jeg var mere end bare skidt tilpas og gravid.
Anyways, ovenstående får mig til at tænke "hvis jeg bare var gravid dengang og ikke syg, så er jeg da slet ikke syg nu" 
Jeg har taget diverse stress tests på nettet alle blinker på mega rød advarsel.
Nogle erfaringer, gode råd, tanker - andet?