Doven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. september 2017

Baby2017

Hejsa!

Min datter er nu rundet de syv måneder og 2 dage før trillede hun for første gang fra ryg til mave.

Jeg har trænet det en del med hende og endelig gav det pote, men det er som om hun ikke gider og gør det egentlig ikke rigtig. Hvis jeg så bare skubber en lille smule til hende så gør hun det selv, så skal ligesom opfordre hende til det. Hun kan ikke trille mave til ryg kun ved uheld.

Når hun er på maven kan hun lave cirkler om sig selv, men kommer ikke fremad og er der noget hun ikke kan nå bliver hun bare sur til hun får det..

Kan jeg gøre noget for at støtte hende motorisk? Mest af alt føler jeg bare hun er doven 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2017

Soonmom

Min den første var altså også ret doven. Han fandt hurtigt ud af at der var meget federe at sidde på numsen og lege, end at ligge på maven (nok mest vores skyld fordi vi trænede mere at sidde end at ligge). Han kravlede (og gik) som 14 måneder 

min nummer 2 er lige som din 7 måneder nu og ikke speciel god til at sidde på numsen, fordi vi modsat storebror har haft fokus på at ligge på maven, så han ruller og ruller for at komme rundt og kan også lave cirkel rundt om sig selv, men kravler endnu ikke.

vi sørger altså bare for at ligge ham på maven og så finder han nok pludselig ud af at komme fremad på et tidspunkt (sørger for ikke at ligge ham lige ved legetøjet, men han ruller jo så bare hen til det &nbsp

og så er vi begyndt at have lidt mere fokus på at sidde, nu hvor han er stor fan af at ligge på maven og lege 

Anmeld Citér

27. september 2017

Baby2017

Soonmom skriver:

Min den første var altså også ret doven. Han fandt hurtigt ud af at der var meget federe at sidde på numsen og lege, end at ligge på maven (nok mest vores skyld fordi vi trænede mere at sidde end at ligge). Han kravlede (og gik) som 14 måneder 

min nummer 2 er lige som din 7 måneder nu og ikke speciel god til at sidde på numsen, fordi vi modsat storebror har haft fokus på at ligge på maven, så han ruller og ruller for at komme rundt og kan også lave cirkel rundt om sig selv, men kravler endnu ikke.

vi sørger altså bare for at ligge ham på maven og så finder han nok pludselig ud af at komme fremad på et tidspunkt (sørger for ikke at ligge ham lige ved legetøjet, men han ruller jo så bare hen til det &nbsp

og så er vi begyndt at have lidt mere fokus på at sidde, nu hvor han er stor fan af at ligge på maven og lege 

Jeg gad bare godt hun var lidt mere mobil og selv bare vendte sig begge veje, for hun bliver så hurtigt sur når hun ikke vil ligge på maven,  ikke kan nå legetøjet og ikke vil ligge på ryggen mere.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.