Kan man teste pregnyl/ovitrelle ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2017

Baby-Crazy

Som overskriften lyder  kan man teste pregnyl eller ovitrelle ude af kroppen?

Ved godt at man burde lade de tests være! Men ved nu ikke om jeg kan lade være 

Har dog ikke helt styr på om der er en god metode til at gøre det?

Jeg har idag mandag fået sat et lille fint æg op... jeg tog pregnyl i onsdags....

Alle gode råd fra andre testmonstre søges 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2018

Minadk

Hej :-) 

Du kan sagtens teste det ud.  Test hverdag indtil testen viser negativ, så ved du med sikkerhed at ovitrellen eller det andet er ude af kroppen. Så næste gang du tester vil den forhåbentligt være positiv pga graviditet. 

Jeg har selv testet den ud de første 2 forsøg. Men det lykkedes så ikke for os. Så 3 gang ventede j med at teste 3 dage før test dag og den ca svag positiv og jeg blev ved indtil nu hvor den er blevet tydeligere. 

Du kan se på mine test hvordan de har udviklet sig på blot 3 dage :-)

Så keep going Girl, test alt det du kan! Og held og lykke med det hele krydser fingre for dig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. marts 2018

Rockertand

Minadk skriver:

Du kan sagtens teste det ud.  Test hverdag indtil testen viser negativ, så ved du med sikkerhed at ovitrellen eller det andet er ude af kroppen. Så næste gang du tester vil den forhåbentligt være positiv pga graviditet. 

Jeg har selv testet den ud de første 2 forsøg. Men det lykkedes så ikke for os. Så 3 gang ventede j med at teste 3 dage før test dag og den ca svag positiv og jeg blev ved indtil nu hvor den er blevet tydeligere. 

Så keep going Girl, test alt det du kan! Og held og lykke med det hele krydser fingre for dig!

Trådstarter har spurgt 25. september 2017, jeg tror, at hun har fået svar nu...?!?

Anmeld Citér

12. marts 2018

Minadk

Minadk skriver:

..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.