Andre der er røgfri i arbejdstiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
7 svar
14 synes godt om
25. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg er blevet tilbudt job, hvor der indgår 12 timers vagter, hvilket

også er fint, jeg bliver gjort opmærksom på, at hele kommunen er

røgfri, dvs jeg ikke må ryge i arbejdstiden, heller ikke i mine pauser…

Hvordan overlever i det?

Jeg har pt. ikke lyst til et rygestop

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. september 2017

Sprit25

Profilbillede for Sprit25
Anonym skriver:

Jeg er blevet tilbudt job, hvor der indgår 12 timers vagter, hvilket

også er fint, jeg bliver gjort opmærksom på, at hele kommunen er

røgfri, dvs jeg ikke må ryge i arbejdstiden, heller ikke i mine pauser…

Hvordan overlever i det?

Jeg har pt. ikke lyst til et rygestop

Jeg ryger ikke men tænker nikotinplaster, cigaretter også videre. Min mand er kok og kan indimellem sagtens have så travlt at han ikke ryger en hel dag. Han tænker ikke over det. 

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

25. september 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Jeg ville til enhver tid sige ja tak til job frem for at kunne ryge når det passer mig.

Da jeg røg ,måtte man heller ikke ryge i arbejdstiden - Heller ikke pauser det hvor jeg var ansat. 

Men da jeg jo godt kunne gå i seng og sove mange timer uden at ryge- kunne jeg også lade være med at ryge imens jeg var på job.

Du må jo gøre op med dig selv,om du vil have et job eller ej- rigtig mange steder må man ikke længere ryge heller ikke i pauser .

så det er ikke et enkelt stående eksempel- 

Anmeld Citér

25. september 2017

Bshizzle

Profilbillede for Bshizzle
Lucas fra 2/12/05 & Nicolai 5/10/11 <3

Jeg arbejder et sted hvor man heller ikke må ryge.. 

Det var hårdt de første par uger men man vænner sig hurtigt til det. 

Jeg er faktisk begyndt og ryge en del mindre, og det kan jeg kun takke min arbejdsplads/regler for 

HELT sikkert Job frem for rygening.. ville da stoppe helt hvis jeg havde 12 timers vagter på et tidspunkt.

Kram 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Jeg arbejder et sted hvor man heller ikke må ryge.. 

Det var hårdt de første par uger men man vænner sig hurtigt til det. 

Jeg er faktisk begyndt og ryge en del mindre, og det kan jeg kun takke min arbejdsplads/regler for 

HELT sikkert Job frem for rygening.. ville da stoppe helt hvis jeg havde 12 timers vagter på et tidspunkt.

Ja, jeg har jo holdt med at ryge alle de gange jeg har været gravid, uden problemer, har altid savnet det, men så længe jeg var gravid/ammede, så var det ikke det store problem 

Tror bare jeg ser det som et problem, fordi det ikke er mig selv der har bestemt det  

Selvfølgelig tager jeg jobbet, det var bare mere om der var nogle der havde nogle tricks? 

Nikotilplaster tåler jeg ikke, så det bliver en kold tyrker mens jeg er på arbejde

Anmeld Citér

25. september 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama

Jeg er ryger men flyver utrolig meget og tager til middage, firma halløj osv. Hvor det ikke er passende at ryge. Den nye nikorette spray er seriøst guld værd! Den lugter af mint og virker med det samme  

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Jeg er ryger men flyver utrolig meget og tager til middage, firma halløj osv. Hvor det ikke er passende at ryge. Den nye nikorette spray er seriøst guld værd! Den lugter af mint og virker med det samme  

1000 tak, den må jeg simpelthen have fat i

Hedder den bare det?

Tak ☺️ 

Anmeld Citér

26. september 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama
Anonym skriver:

1000 tak, den må jeg simpelthen have fat i

Hedder den bare det?

Tak ☺️ 

Kan ikke  huske hvad den præcis hedder. Men de ved det godt på apoteket når man siger nikorette spray  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.