Flyverdragt ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.640 visninger
10 svar
7 synes godt om
24. september 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg har brug for nogle andre mødres mening her... Har man brug for en flyverdragt til et barn der i vintermånederne vil være 8-11 mdr gammel?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2017

Millemor1

Nej. Flyverdragt er først nødvendigt når ungerne minimum kan gå synes jeg. En tyk lækker ulddragt ville jeg investerer i istedet :-) 

Anmeld Citér

24. september 2017

A-1995

Ja det er nødvendigt, især hvis de går i dagplejen så er de jo med ude om formiddagen og sidder på jorden og leger. der skal de have noget varmt og vandtæt ☺️

Anmeld Citér

24. september 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Morogbarn skriver:

Jeg har brug for nogle andre mødres mening her... Har man brug for en flyverdragt til et barn der i vintermånederne vil være 8-11 mdr gammel?

Vi havde. Synes det var meget rart, hun havde en ulddragt inde under, og så var hun ret godt pakket ind sådan. Så med et tæppe i barnevognen, men så skulle jeg ikke bekymre mig om at rette lige så meget på det hele tiden, og være bange for det trak et sted fra. For hun havde ligesom et skjold. Kunne tage hende op af vognen også uproblematisk. Men det er nok smag og behag.

Anmeld Citér

24. september 2017

MKBP

Profilbillede for MKBP
Morogbarn skriver:

Hvis barnet er i dagpleje eller vuggestue, - så ja  

Hilsen vuggestue pædagogen 

Anmeld Citér

24. september 2017

Lisette W

Morogbarn skriver:

Jeg var også meget i tvivl . Jeg endte selv med at købe en brugt og den fik han faktisk brugt en hel del. Fx havde vi ham med ude at kælke. Vi gik tur med ham i på kælken og det elskede han��

Anmeld Citér

24. september 2017

Christabelle

Vil absolut sige ja. Min datter begyndte at gå da hun var 9 mdr, så der var den selvfølgelig nødvendig, men også hvis de skal sidde på jorden og lege (i tilfælde af at de går i dagpleje/vuggestue)

Anmeld Citér

24. september 2017

Soonmom

Vi brugte vores rimelig mange gange og han var vores første. Både før han startede dp og efter (de fleste dp og vg kræver det). Vi var stadig i sandkasse og ude og kælke osv. Men vi vægter også at børnene kommer ud ret højt og ligeså i dp

Anmeld Citér

24. september 2017

Aspek

Hvis det er til vuggestue eller dagpleje, så spørg der, hvad de vurderer behovet er. Nogen steder er de i barnevogn med tæpper osv når de er ude og kommer ikke ned førend de kan gå, da det ellers bliver for koldt.

Anmeld Citér

25. september 2017

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.