er så smadret!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

twinsmama

puhhhh har bare så meget lyst til at smide det hele og bare ligge mig i sofaen og se det hele falde sammen er så smadret... er hjemmegående til 2 tvillingepiger på 2 ½ år og er garvid i 32+3 F**K hvor er jeg udkørt!!!!!! min mand er selvstændig tag på arbejde kl 7 og er hjemme 18:30 og så står man er alene om ALT!! mad, indkøb, børn. rengøring alt alt alt!!!!!hvis man så bare havde en mand der kom hjem og sagde tak skat for alt hva du gør og sørge for!!! NÆHHHHH det hele drejer sig kun om børn og mand og føler selv jeg er ved at gå op i spåner

åhh de pokkers mænd er så utaknemmelige for hva os kvinder går igennem

havde bare brug for at lette hjertet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Barbamama

Det lyder da ikke rart... Det må være rigtig hårdt. Mænd er ret tykpandede engang imellem (læs: Det meste af tiden ) Har du prøvet at sige til ham at du har brug for at han fortæller dig at han er glad for det arbejde du gør derhjemme?

Anmeld

10. oktober 2009

twinsmama

*smiler* tykpandet er præcis ordet,,, jo har sagt det flere gange men han husker det lige 2 dage og så er det glemt, mænd forstår bare ikke at tak og feks, ordet undskyld betyder meget for os kvinder,

Anmeld

10. oktober 2009

Barbamama

twinsmama skriver:

*smiler* tykpandet er præcis ordet,,, jo har sagt det flere gange men han husker det lige 2 dage og så er det glemt, mænd forstår bare ikke at tak og feks, ordet undskyld betyder meget for os kvinder,

Det er rigtig træls for det gør virkelig at man lige får lidt mere overskud. Ellers må du tage på et weekendophold et eller andet sted sammen med en veninde og så må han få huset til at fungere. Så kan det være han begynder at takke dig når du vender tilbage

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

twinsmama skriver:

puhhhh har bare så meget lyst til at smide det hele og bare ligge mig i sofaen og se det hele falde sammen er så smadret... er hjemmegående til 2 tvillingepiger på 2 ½ år og er garvid i 32+3 F**K hvor er jeg udkørt!!!!!! min mand er selvstændig tag på arbejde kl 7 og er hjemme 18:30 og så står man er alene om ALT!! mad, indkøb, børn. rengøring alt alt alt!!!!!hvis man så bare havde en mand der kom hjem og sagde tak skat for alt hva du gør og sørge for!!! NÆHHHHH det hele drejer sig kun om børn og mand og føler selv jeg er ved at gå op i spåner

åhh de pokkers mænd er så utaknemmelige for hva os kvinder går igennem

havde bare brug for at lette hjertet

Mænd tænker likke altid lige så langt som vi gør.. Desværre.
Bestil en weekend med luksus til dig selv og så kkan han være alene med børnene. Må de da også trænge til

Nogen gange ramler det også bare oven i mit hoved herhjemme så får kæreste sgu nogle høvl. Tror nu heller ikke at vvi kvinder altid er lige sjove at være sammen med.

Anmeld

22. oktober 2009

Morie

Jeg kan virkelig godt se at du må være træt; det er helt vildt hvad du klarer! Med to børn i trods-alder og en godt på vej... pyha, jeg får helt sved på panden. Jeg tænker også at du må savne at få tid og rum til at være dig selv... måske er sofaen og lidt  fred ikke nogen dårlig ide ;-. Jeg håber du har noget familie eller venner der kan tage lidt af arbejdet ind imellem (gid nogen kom forbi med aftensmad!)  eller bare være der, så du kan smække benene op...

De bedste tanker og en masse blomster fra mig -jeg håber at din mand vågner op og giver dig noget mere tilbage inden du brænder helt ud.

Marie B

Anmeld

22. oktober 2009

linemus

Har du pigerne hjemme hele dagen?  Jeg kan dælme godt forstå, du er udkørt. Jeg har selv tvil.piger på 2,3 år (og en dreng på 5), er dog kun i 12. uge, men synes det hele kan være mægtig hårdt, når vi skal afsted om morgenen, hvor jeg er ene-mor, og de dage, hvor manden er mødt tidligt (natarbejde), så jeg også står med afhentning af børn, madlavning, skrigende unger, putning + alt det ekstra. Og mine kommer endda afsted om dagen.

Jeg synes, du er sej Det kan være hårdt nok at være så langt henne, som du er, men samtidig at skulle aktivere et par energibundter hele dagen alene, det må godt nok være hårdt. Du må lige give ham manden en rusketur igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.