Opskrifter til børnefødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
6 svar
1 synes godt om
24. september 2017

Jeasor85

Vi skal børnefødselsdag på næste søndag for vores dreng der bliver 9 år. De bliver ca 12 drenge. Er der nogen der har ideer til mad vi kan servere for dem. Gerne noget andet end pølsehorn, pizza, pizzasnegle og pitabrød

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

24. september 2017

MetteT

Profilbillede for MetteT

Min datter var til 9 års fødselsdag i går, det fik de lasagne, flutes, agurke og gulerodstave og en lille pose popcorn og kage til sidst.. 

Anmeld Citér

24. september 2017

FruStolpe

Profilbillede for FruStolpe
Jeasor85 skriver:

Vi skal børnefødselsdag på næste søndag for vores dreng der bliver 9 år. De bliver ca 12 drenge. Er der nogen der har ideer til mad vi kan servere for dem. Gerne noget andet end pølsehorn, pizza, pizzasnegle og pitabrød

Taco, pandekager med fyld, lav selv burgere, lasagne... Og hvad der ellers er i den dur. 

Har du prøvet at spørge fødselsdagsbarnet? Herhjemme får man i hvert fald selv lov at vælge menuen når må  holder fødselsdag... 

Anmeld Citér

24. september 2017

frkchili

Profilbillede for frkchili

Ristaffel, burgere, pandekager med fyld, tacoskaller? Generelt tror jeg, at "byg-selv" mad er et hit, for så er der noget, som alle kan lide  Hvad siger din søn? Har han ikke selv nogle idéer?

Anmeld Citér

25. september 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Risengrød - meget stort hit, da vi lavede det til en fødselsdag

Anmeld Citér

25. september 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod

Her har jeg lavet -

Rugbrødskagemænd og damer.

Hotdogs med hele svineriet

Byg selv burgere

Mini mad med små burgere ,mini hotdogs og pinde madder

Lav selv pastasalat med mini frikadeller pasta majs ,agurk osv osv-

Lasagne med gnavegrønt 

Anmeld Citér

25. september 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Jeasor85 skriver:

Sidst vi havde fødselsdagsgæster til spisning serverede vi små frikadeller med varm og kold kartoffelsalat - det var en stor succes.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.