Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal børnefødselsdag på næste søndag for vores dreng der bliver 9 år. De bliver ca 12 drenge. Er der nogen der har ideer til mad vi kan servere for dem. Gerne noget andet end pølsehorn, pizza, pizzasnegle og pitabrød
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min datter var til 9 års fødselsdag i går, det fik de lasagne, flutes, agurke og gulerodstave og en lille pose popcorn og kage til sidst..
Jeasor85 skriver: Vi skal børnefødselsdag på næste søndag for vores dreng der bliver 9 år. De bliver ca 12 drenge. Er der nogen der har ideer til mad vi kan servere for dem. Gerne noget andet end pølsehorn, pizza, pizzasnegle og pitabrød
Taco, pandekager med fyld, lav selv burgere, lasagne... Og hvad der ellers er i den dur.
Har du prøvet at spørge fødselsdagsbarnet? Herhjemme får man i hvert fald selv lov at vælge menuen når må holder fødselsdag...
Ristaffel, burgere, pandekager med fyld, tacoskaller? Generelt tror jeg, at "byg-selv" mad er et hit, for så er der noget, som alle kan lide Hvad siger din søn? Har han ikke selv nogle idéer?
Risengrød - meget stort hit, da vi lavede det til en fødselsdag
Her har jeg lavet -
Rugbrødskagemænd og damer.
Hotdogs med hele svineriet
Byg selv burgere
Mini mad med små burgere ,mini hotdogs og pinde madder
Lav selv pastasalat med mini frikadeller pasta majs ,agurk osv osv-
Lasagne med gnavegrønt
Sidst vi havde fødselsdagsgæster til spisning serverede vi små frikadeller med varm og kold kartoffelsalat - det var en stor succes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128