Hvornår ville i kontakte fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. september 2017

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, hvornår ville i ringe?

Jeg har haft uregelmæssige veer siden kl. 7 i morges. De sidste mange timer Er de kommer med intervaller mellem 7-12min. Og varer over et minut. Skal virkelig koncentrere mig om vejrtrækningen og glæder mig lige nu til lattergassen på hospitalet.

Min første fødsel startede med vandafgang og efterfølgende igangsættelse. Der gik 5 timer fra første ve til baby var ude, så var jo blevet forberedt på at det ville gå stærkt denne gang og jeg derfor ikke måtte trække tiden for længe hjemme - men hvornår er for længe når de er så uregelmæssige??

Slimproppen og tegnblødning kom ved middagstid, lige efter vi havde fået min mor til at hente den store. 

Nogen bud?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2017

komodo

Nu ved jeg ikke om du har født, eller har veer stadig, men som andengangsfødende med en så hurtig fødsel i bagagen, er det en god ide at ringe når du er på det stadie du er nu, de kan vejlede og om ikke andet så er de en smule forberedt på at du nok kommer ind .... Hvis du allerede har født, så kæmpe tillykke

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg tog til tjek og var 5 cm. Åben, men blev sendt hjem da mine veer var gået i stå og de havde pladsmangel.

vente tilbage to timer senere og var 7 cm åben og yderligere to timer senere kom baby til verden... veerne blev aldrig helt regelmæssige..

men tak for svar  

Anmeld Citér

24. september 2017

Ayasmor

Anonym skriver:

Jeg tog til tjek og var 5 cm. Åben, men blev sendt hjem da mine veer var gået i stå og de havde pladsmangel.

vente tilbage to timer senere og var 7 cm åben og yderligere to timer senere kom baby til verden... veerne blev aldrig helt regelmæssige..

men tak for svar  

Stort tillykke med den lille  ny mine veer blev heller aldrig regelmæssige her ved min 3. Fødsel... alligevel kom vores søn på under 2 1/2 time fra første murren. Det er ikke altid, at veerne er regelmæssige, selvom de er effektive

Anmeld Citér

24. september 2017

komodo

Anonym skriver:

men tak for svar  

årh kæmpe stort tillykke, så tog det igen ikke ret lang tid, er glad for det er gået godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.