Valg af næste autostol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

689 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har fund to autostol i den vægtklasse jeg søger 9-18 kg så lang så godt jeg er bare voldsom i tvivl hvorfor en jeg skal vælge.

Valgt står i mellem disse to ( de kan begge bruges i min bil en Fiat panda 2012)

1 britax rømer duo plus ( udover autostolen skal jeg købt en top tether sele for at må køre med den i min bil)

2 Britax Römer Safefix Plus, Autostol med Støtteben

Jeg vil høre om der er nogle herind som har erfaring med de to stol virke er beste og lette af med af gøre?

Hvorfor en vil i Anbefal ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2017

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg kender dem desværre ikke. Men har selv i dag købt autostol i den vægtklasse - Jeg gik meget op i at stolen kunne vende begge veje, da sikkerheden er langt bedre hvis de små sidder vendt bagud. Så jeg købte en i Babysam i forbindelse med deres udsalg som sidder på en base der kan drejes 360¤ og så er den med Isofix

Men ved godt det ikke var det du efterlyste 

Anmeld Citér

5. oktober 2017

Anonym trådstarter

MillyMy skriver:

Jeg kender dem desværre ikke. Men har selv i dag købt autostol i den vægtklasse - Jeg gik meget op i at stolen kunne vende begge veje, da sikkerheden er langt bedre hvis de små sidder vendt bagud. Så jeg købte en i Babysam i forbindelse med deres udsalg som sidder på en base der kan drejes 360¤ og så er den med Isofix

Men ved godt det ikke var det du efterlyste 

Jeg fik set begefter at det er nogle år side at disse af blev test men der klar de begge sig godt jeg kan dog ikke blev helt klarover om test af autostol i dag er blev Anderledes en dengang så den to ikke lange vil værre optimalt af brug

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.