Ingen mense....? Alle de tanker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
15 svar
7 synes godt om
21. september 2017

Frk.P

Hejsa, jeg er helt ny herinde og oprettet mig da jeg her de sidste par dage har følt mig som en tosse  

Jeg har cøliaki og pga. Det, så har min cyklus altid været lidt Uregelmæssigt... den "plejer" at komme slutning lige start af måneden.. 

- jeg fik for snart to måneder siden tager min hormonspiral ud, da min kæreste og jeg gerne vil have det 3. Barn. 

Så sidste måned fik jeg så, min mense d. 14 august og nu har jeg ikke fået den endnu.. jeg har taget tonsvis af graviditet tester.. været til gynækolog, da jeg skulle tjekkes for cyster (har heldigvis ingen) og der sagde de, at alt så fint ud dernede og jeg havde ægløsning (d. 28august) så var jeg til endnu et tjek (19september) og hun sagde at hun kunne se, jeg lige har haft ægløsning i venstre side, men var for tidligt At se om der var en lille en derinde... 

Så mit spørgsmål er nu.. jeg går konstant og tænker på hvorfor jeg ikke har fået min menstruation og om den kommer, er jeg gravid, kan mine tanker forhindre min menstruation i at komme...? Eller er jeg gravid  

håber INDERLIGT der er nogle derude der kn hjælpe med svar  

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

21. september 2017

Sisse02

Profilbillede for Sisse02

Det kan godt være det er din egen krop der driller, og lige skal i gang igen (ved ikke om det er en hormon spiral du havde ) Men i så fald, skal kroppen lige finde sig selv , og for nogle tager det tid ! 

hvis du tror du er gravid, så prøv at tage en test . 

ellers kan jeg anbefale dig at tage folinsyre, Blæretang og E-vitamin og drikke brændenælde Te:-) 

Det har hjulpet på min hormon balance .  

Anmeld Citér

21. september 2017

Frk.P

Hej Sisse. 

Tusind tak fordi du skriver 

Jo, det var en hormonspiral. 

- har efterfølgende fået flere bumser, større bryster og hormonel forstyrret ����

Anmeld Citér

22. september 2017

Sisse02

Frk.P skriver:

Hej Sisse. 

Tusind tak fordi du skriver 

Jo, det var en hormonspiral. 

- har efterfølgende fået flere bumser, større bryster og hormonel forstyrret ����

Ja jeg ligner også en teenager! har fået så uren hud.. Det helt vildt ! 

Jeg tager også longovital kvinde .. :-)

Anmeld Citér

22. september 2017

Frk.P

Men det er 38 dage siden, jeg sidst havde menstruation. Er det normalt?

Anmeld Citér

22. september 2017

Lilleguldklump

Profilbillede for Lilleguldklump

Jeg kan ikke svare men jeg er i samme båd.. 40 dage siden mens, og har taget flere test.

det så frustrerende!

Anmeld Citér

22. september 2017

Frk.P

Helt vildt.. hvad er dit næste træk i denne process???? Man tænker jo hver dag flere gange, er man gravid... kan jeg så ikke få min menstruation så jeg kan komme igang med projekt baby ����

Anmeld Citér

22. september 2017

Sisse02

Frk.P skriver:

Helt vildt.. hvad er dit næste træk i denne process???? Man tænker jo hver dag flere gange, er man gravid... kan jeg så ikke få min menstruation så jeg kan komme igang med projekt baby ����

Det er frustrerende! 

-Prøv at læs dette: 

https://www.shytobuy.dk/8-mader-hvorpa-du-nemt-kan-fa-en-normal-menstruationscyklus.html

Anmeld Citér

22. september 2017

Lilleguldklump

Frk.P skriver:

Bare at vente.. og teste en gang om ugen  

det frustrerende er, er at jeg er midt i undersøgelser om der er noget galt, så skulle ved næst mens have taget blodprøver. Men den er bare ikke kommet, så sidder bare fast! 

Anmeld Citér

22. september 2017

Lilleguldklump

Har dog lige læst at de teste jeg har brugt fra babyornot har tendens til altid at være negative  såååå jeg køber nok en ny imorgen for en sikkerhed skyld

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.