Hejsa, jeg er helt ny herinde og oprettet mig da jeg her de sidste par dage har følt mig som en tosse
Jeg har cøliaki og pga. Det, så har min cyklus altid været lidt Uregelmæssigt... den "plejer" at komme slutning lige start af måneden..
- jeg fik for snart to måneder siden tager min hormonspiral ud, da min kæreste og jeg gerne vil have det 3. Barn.
Så sidste måned fik jeg så, min mense d. 14 august og nu har jeg ikke fået den endnu.. jeg har taget tonsvis af graviditet tester.. været til gynækolog, da jeg skulle tjekkes for cyster (har heldigvis ingen) og der sagde de, at alt så fint ud dernede og jeg havde ægløsning (d. 28august) så var jeg til endnu et tjek (19september) og hun sagde at hun kunne se, jeg lige har haft ægløsning i venstre side, men var for tidligt At se om der var en lille en derinde...
Så mit spørgsmål er nu.. jeg går konstant og tænker på hvorfor jeg ikke har fået min menstruation og om den kommer, er jeg gravid, kan mine tanker forhindre min menstruation i at komme...? Eller er jeg gravid
håber INDERLIGT der er nogle derude der kn hjælpe med svar
Anmeld
Citér