Vi har solgt vores bil....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Pia.

og købt en ny :P.....

Vi "har" en (ikke så længe endnu) Hyundai Getz som vi købte fra ny i 2006 - det har været en super bil, men og vi har nemt kunne have alle 3 børn på bagsædet, da der er 3, 5-punktseler i den... MEEEN.... når vi skulle noget alle sammen og have hundene med var vi nødsaget til at køre i to biler (har også en Lupo min mand bruger til at køre på arbejde i, da han køre 200 kilometer dagligt) det var møg irriterende, den ene havde børnene den anden havde bagagen og hundene ....

Nu har vi købt en Peugeot - st.car og skal hente den i eftermiddag... glæder mig rigtig meget til at hente den... :)

Nå bare et lille pip fra mig....
Knus Pia ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

MorCamilla

Hejsa Pia

Tilltkke med jeres nye bil, det er da lækkert for jer at I så alle sammen kan være i en bil, når i skal noget..:)

Knus fra Camilla.

Anmeld

10. april 2008

SaNiNa

Kan godt forstå det er træls ikke at kunne kører sommen...

håber i bliver rigtig glad for den nye bil...

Sanne "vi skalse på et helt andet hus i dag:) "

Anmeld

10. april 2008

Balderson

Hej Pia

Ja, Tillykke med den nye bil...

Vi valgte også at købe en st. car da vi skulle købe ny bil her for et år siden..

Vi har nemlig også 2 hunde som vi skulle have plads til udover at have plads til børn...

Så tror ikke I vil fortryde at have købt den st.car...

Knus Jill

Anmeld

10. april 2008

Bamseboet :D

øøøj tillyk med dytten :P

Vi har en mondeo stcar, og vi er bare super glade for den,
kan have 2 barnevogne med på 1 gang ;)

(H)knus fra Helle -som vil gå ud og male legehus igen...

Anmeld

10. april 2008

Honningblomst

Tillykke...kan virkelig godt forstå jeres valg at købe en større og mere sikker bil.:)
Knus..

Anmeld

10. april 2008

Pia.

Nøøøj en lækker bil vi har fået..... kunne bare køre der ud af lige nu.... vi har købt den oppe ved mine forældre - da vi har handlet bil der oppe før, og har været super tilfredse... - så det blev lige til en middag hos mine forældre og vise bilen frem til hele familien og en veninde... - den køre bare så godt, ligger så lækkert på vejen...:P

glæder mig allerede til jeg skal ud og køre i morgen...:D

Knus fra Pia - ejer af en ny dyt...:)

Anmeld

10. april 2008

Honningblomst

Ja, meget kan man sige, men det er altså bedre og mere behageligt at køre i en stor bil...giver dig ret.
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.