Hej alle 
Vi starter op i IVF behandling i næste måned. Jeg har et par småting, jeg gerne vil høre jeres erfaringer med (kan ikke komme til at snakke med lægen før om et par uger pga. ferie og travlhed).
Jeg fik for nogle år siden blodpropper pga. p-piller, og derfor skal jeg tage blodfortyndende igen under hele behandlingen, graviditet og lige efter fødsel. Jeg er lige pt. ikke i en blodfortyndende behandling, så vil gerne høre jer, der skulle tage blodfortyndende, hvornår i startede med det? Inden behandlingen startede eller startede i op sammen med hormonbehandlingen startede?
Derudover vil jeg gerne høre lidt erfaringer omkring antal æg/follikler ved ÆU
Jeg havde ved forundersøgelsen ca. 7 follikler i hver ovarie
AMH er på 26,7. Jeg kan læse mig frem til, at jeg skal starte med 150 Gonal F.
Er der nogle, som har haft lignende "start", som vil dele lidt erfaringer med antal follikler/æg?
Ved godt man ikke kan sammenligne, men det kunne være sjovt at høre lidt fra andre.
Jeg er derudover ret nervøs (plejer at være "ligeglad" med sådan noget....) for ÆU, da jeg er MEGET øm i venstre æggestok - det gør altid hammerondt, når jeg skal scannes (SPECIELT ved ægløsning
).. De gange jeg blev insemineret, har gjort mig VIRKELIG nervøs, da det var MEGET smertefuldt!
Del jeres erfaringer, kære kvinder! 
Anmeld
Citér