hvorfor har man behov for som mor at komme med stikpiller og små "nådestød" som man udemærket er klar over gør nogen ked af det eller gør så man bliver uvenner?
Jeg ville mene at jeg har et tæt forhold med mine forældre, og jeg ved man ikke kan være enige om alt, men man kan vel undlade at dele sin mening.
Jeg er gravid og bor med min kæreste, vi har været sammen i nogle år, der har været op pog nedture som ved alle.
Han har ændret sig meget i den tid vi har været sammen og det er kun i positiv retning.
De har LIDT ret i nogen af de ting de siger, men der er vel også grænser for hvad hun kan tillade sig..
Ja han er stadig lidt doven og meget stædig når det tager ham, men det kan jeg også være.
Jeg er glad og har det godt, men det er ikke nok. Jeg får ikke lov at kunne holde mig glad særlig længe af gangen, for så kommer der lige en stikpille. Det er fuldstændig lige meget hvad jeg siger, jeg bliver tit stukket til med at han er doven, han laver ikke en skid, det er mig der laver det hele, det bliver ikke bedre, "vi" kender ham ikke og de kommentarer kan komme ud af den blå luft.
Det gør mig så sur og ked af det, for de ved rent faktisk ikke noget om det. Jeg ved ikke hvad der forventes der skal gøres for at de "kender ham", vi ses når der sker noget, snakker, familiesammenkomster osv, hvilket jeg ville mene er normalt?
Jeg kan godt se nogen ting ikke går helt hurtigt altid, men de kan da vel ikke forvente vi gør det når de synes det skal gøres, hos os selv, og det er bagateller der er tale om..... så går der stædighed i os begge, og så bliver det ikke gjort før det passer os, det er vores liv. vores hjem, vi er voksne mennesker og burde selv have lov til at styre det ville jeg da mene?
Jeg føler jeg skylder dem meget, de hjælper og har altid været der og ved godt at man jo bare kunne gøre hvad der blev sagt og så var der ikke mere i det, men et par på næsten 30, skal vi stadig hoppe og danse efter piben eller hvornår er det nok?
Er jeg fuldstændig galt på den?
Jeg ved ikke hvor jeg vil hen med dette, havde brug for luft og har desværre ikke alverden og dele det med ...
Anmeld
Citér