Pædagoger derude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2017

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er pædagoguddannet. Gennem min sidste praktikperiode fik jeg at vide at jeg skal lære at være mere  tydelig. Hvad betyder det i praksis? Har brug for praksiseksempler på hvad det vil sige at man er tydelig som voksen. 

Krydser fingre for at der er nogen, der kan hjælpe. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

Momselomse

Profilbillede for Momselomse
Anonym skriver:

Hej!

Jeg er pædagoguddannet. Gennem min sidste praktikperiode fik jeg at vide at jeg skal lære at være mere  tydelig. Hvad betyder det i praksis? Har brug for praksiseksempler på hvad det vil sige at man er tydelig som voksen. 

Hvilket område er du indefor?

Anmeld Citér

18. september 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej!

Det er svært at svare på når man ikke ved aldersgruppen.

Men her er et par som jeg forbinder med tydelighed.

1. At man er tydelig i forhold til forældre. At de ved hvem man er. Viser interesse for barnet. At man også tør fortælle forældre hvad barnet har lavet. Så forældre også vil henvende sig til dig som studerende.

2. Tydelig over for børnene. At de forstår at du mener hvad du siger. Så de også lytter til dem.

3. I personale gruppen. Er med til at komme ned forslag til aktiviteter og få den planlagt og udført.

Håber det giver en ide. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Kay