Endnu en om barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal vi vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

765 visninger
8 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2017

MommyX2

Profilbillede for MommyX2
Don't be afraid to start over. It's a new chance to rebuild what you want.

Kære alle

Vi er endelig blevet gravide og tanker løber løbsk. Vi prøver derfor at fokusere på noget andet og tænker på fremtiden og deriblandt barnevogne, og som mange andre er vi helt splittet. 

Vi debattere om en Odder XD til de 9.999 kroner og en Emmaljunga Big star supreme til 8.499 kroner. Vi er så endnu mere i tvivl da vi også har set på en Odder City Duo til 8.298 kroner. 

Vi har været ude og kigge på dem alle men kan stadig ikke blive enige. Er der noget for og imod til de forskellige vogne? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. september 2017

FruSteffensen

Profilbillede for FruSteffensen

Jeg synes det kommer an på hvad jeres behov er. Bor I midt i storbyen og skal bruge barnevognen der (op og ned af kantstene, ind og ud af bussen og omkring mange mennesker) ville jeg klart vælge en kombivogn med drejehjul som er mindre og ikke mindst væsentligt lettere end en alm. barnevogn. Tilsvarende hvis I har en lille bil tænker jeg en kombivogn kunne være rarest.

Omvendt tror jeg en stor barnevogn uden drejehjul er fed hvis man bor lidt ude på landet og ofte skal køre tur på mindre stabilt grundlag.

Vi bor midt inde i København og har købt en lille let og handy kombivogn. Hvis det viser sig at han ikke kan sove lur på sit værelse når han vokser ud af barnevognsdelen (hvad jeg nu nok tænker han kan, for det kan børn jo I alle andre dele af verden), så køber vi en billig brugt barnevogn med langt liggemål. Jeg gad bare som udgangspunkt ikke skulle skubbe rundt på 6 kilo ekstra fordi han MÅSKE skal sove lur ude indtil 3 år

Anmeld Citér

17. september 2017

C85

Først et stort tillykke med graviditeten! Har tidligere fulgt lidt med fra sidelinjen, hvor dejligt at det endelig lykkedes for jer! 

Jeg er 33+3 og vi har først lige fået købt vores barnevogn, det har taget os laaang tid at finde den, som vi tror er den rigtige for os. 

Kig i de forskellige butikker og lav evt en liste over, hvad der betyder noget for jer. Vores krav var bl.a. drejelige forhjul, punkterfri dæk, en god højde (synes nogle af dem nærmest er nede i knæhøjde ) og at det var en relativt lille vogn, da den skal kunne være i vores bil. Derudover skulle den være let at klappe sammen, så jeg kan gøre det selv, for det vil jeg nok komme ud for at skulle.

Vi har købt en Stokke Trailz, har dog købt stellet brugt (men det er nyt) og har så købt en barnevognskasse/lift fra ny af. På den måde har vi sparet lidt over en trediedel af prisen. Vi påtænker at købe klapvognsdelen brugt også. 

Når I beslutter jer for, hvilken vogn I vil ha', så hav tålmodighed! Rigtig ofte er der tilbud i Babysam, Ønskebørn o.l. Det er så ærgerligt, at give fuld pris og man så kan spare 20% ugen efter - især når vi er oppe i de her prisklasser. 

Anmeld Citér

18. september 2017

MommyX2

C85 skriver:

Først et stort tillykke med graviditeten! Har tidligere fulgt lidt med fra sidelinjen, hvor dejligt at det endelig lykkedes for jer! 

Jeg er 33+3 og vi har først lige fået købt vores barnevogn, det har taget os laaang tid at finde den, som vi tror er den rigtige for os. 

Kig i de forskellige butikker og lav evt en liste over, hvad der betyder noget for jer. Vores krav var bl.a. drejelige forhjul, punkterfri dæk, en god højde (synes nogle af dem nærmest er nede i knæhøjde ) og at det var en relativt lille vogn, da den skal kunne være i vores bil. Derudover skulle den være let at klappe sammen, så jeg kan gøre det selv, for det vil jeg nok komme ud for at skulle.

Vi har købt en Stokke Trailz, har dog købt stellet brugt (men det er nyt) og har så købt en barnevognskasse/lift fra ny af. På den måde har vi sparet lidt over en trediedel af prisen. Vi påtænker at købe klapvognsdelen brugt også. 

Når I beslutter jer for, hvilken vogn I vil ha', så hav tålmodighed! Rigtig ofte er der tilbud i Babysam, Ønskebørn o.l. Det er så ærgerligt, at give fuld pris og man så kan spare 20% ugen efter - især når vi er oppe i de her prisklasser. 

Hvor skønt at se et kendt "ansigt"  

Hej C85 

Ja det er endelig lykkes os at blive gravide. Bliver 6 uger i morgen. Vi skal til første scanning i om en uges tid. Vi er spændte og håber at vi kan se hjerteblink. 

Så er du jo ret langt henne  Fedt at I har valgt det i synes der passer bedst til jer. Det er jeg sikker på vi også gør. Jeg tror i sidste ende at vi vælger Odder North xd. Det er den vi føler for  Vi bor ikke i storby, men skal alligevel ind og ud af busser i ny og næ, men de gange vi skal det er det ok at den ikke har drejehjul.

Det samme har vi tænkt. Vi har snakket om Black Friday udsalg, Jule udsalg eller måske januar udsalg. Det kan være vi kan spare noget der  

Anmeld Citér

18. september 2017

C85

MommyX2 skriver:

Hvor skønt at se et kendt "ansigt"  

Hej C85 

Ja det er endelig lykkes os at blive gravide. Bliver 6 uger i morgen. Vi skal til første scanning i om en uges tid. Vi er spændte og håber at vi kan se hjerteblink. 

Så er du jo ret langt henne  Fedt at I har valgt det i synes der passer bedst til jer. Det er jeg sikker på vi også gør. Jeg tror i sidste ende at vi vælger Odder North xd. Det er den vi føler for  Vi bor ikke i storby, men skal alligevel ind og ud af busser i ny og næ, men de gange vi skal det er det ok at den ikke har drejehjul.

Det samme har vi tænkt. Vi har snakket om Black Friday udsalg, Jule udsalg eller måske januar udsalg. Det kan være vi kan spare noget der  

Uhh det bliver spændende med den første scanning!  Vi har selv været i behandling og jeg var så nervøs ved de forskellige scanninger, var så bange for, at det ikke skulle lykkes alligevel. Indtil nakkefoldsscanning gik tiden SÅ langsomt, men siden da er den fløjet af sted og nu er det lige før det går lidt for hurtigt.   

Pøj pøj i hvert fald, håber alt går som det skal. 

Anmeld Citér

18. september 2017

MommyX2

C85 skriver:

Uhh det bliver spændende med den første scanning!  Vi har selv været i behandling og jeg var så nervøs ved de forskellige scanninger, var så bange for, at det ikke skulle lykkes alligevel. Indtil nakkefoldsscanning gik tiden SÅ langsomt, men siden da er den fløjet af sted og nu er det lige før det går lidt for hurtigt.   

Pøj pøj i hvert fald, håber alt går som det skal. 

Ja, det bliver rigtig spændende  

Jeg er også utrolig nervøs, specielt for den første scanning her. Ja tiden går SÅ langsomt.   

Tusind tak  Det håber jeg også. Jeg håber også at alt går som det skal det sidste stykke af din graviditet og fødsel  

Anmeld Citér

18. september 2017

lykkekevin

Profilbillede for lykkekevin

Først Tillykke med maven vi 

Det kom meget and på hvad i forventer af en barnevogn...

Vi har selv valgt en Stork som fylder lidt og utrolig nem at have med at gøre langt ligge mål osv

For os har den alt hvad vi ønsker for en barnevogn

Så sæt jer ned ud og kigge hvad der vil være det bedste for jer....

Du får lige et lille billede med af den Stork vi har valgt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. oktober 2017

MariaF

Hi allesammen!

Jeg vil meget gerne købe en kombivogn (hvor jeg får både barnevognen og klapvognen i ét køb). Men udgifter er så store. Hvad er jeres erfaring? Har i nogensinde ller? Vi troede i hvert fald om at gøre det, men vi ved ikke om det er en risiko. Den sidste ting vi har brug for er nogen slags gæld med vores baby på vej.

På forhånd takker for svaret

Anmeld Citér

9. oktober 2017

Frk.Gravid

Profilbillede for Frk.Gravid

Hi allesammen!

Jeg vil meget gerne købe en kombivogn (hvor jeg får både barnevognen og klapvognen i ét køb). Men udgifter er så store. Hvad er jeres erfaring? Har i nogensineller? Vi troede i hvert fald om at gøre det, men vi ved ikke om det er en risiko. Den sidste ting vi har brug for er nogen slags gæld med vores baby på vej.

På forhånd takker for svaret

Nu er jeg personligt en af dem der ikke låner penge og specielt ikke online lige meget hvor hårdt man står i det. Det er op til jer selv om i vil låne penge, men tjek grundigt efter fordi i kan risikere at få en stor gæld selv med mindre beløb på grund af høje renter. Ellers køb en god brugt en som har alt du søger efter på den blå avis.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+