Først et stort tillykke med graviditeten! Har tidligere fulgt lidt med fra sidelinjen, hvor dejligt at det endelig lykkedes for jer! 
Jeg er 33+3 og vi har først lige fået købt vores barnevogn, det har taget os laaang tid at finde den, som vi tror er den rigtige for os. 
Kig i de forskellige butikker og lav evt en liste over, hvad der betyder noget for jer. Vores krav var bl.a. drejelige forhjul, punkterfri dæk, en god højde (synes nogle af dem nærmest er nede i knæhøjde
) og at det var en relativt lille vogn, da den skal kunne være i vores bil. Derudover skulle den være let at klappe sammen, så jeg kan gøre det selv, for det vil jeg nok komme ud for at skulle.
Vi har købt en Stokke Trailz, har dog købt stellet brugt (men det er nyt) og har så købt en barnevognskasse/lift fra ny af. På den måde har vi sparet lidt over en trediedel af prisen. Vi påtænker at købe klapvognsdelen brugt også. 
Når I beslutter jer for, hvilken vogn I vil ha', så hav tålmodighed! Rigtig ofte er der tilbud i Babysam, Ønskebørn o.l. Det er så ærgerligt, at give fuld pris og man så kan spare 20% ugen efter - især når vi er oppe i de her prisklasser. 
Anmeld
Citér