GF forsikring.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. september 2017

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej!

Sagen er den at jeg har sat mig selv i en rigtig træls situation. Jeg har været så dum ikke at få min forsikring til mig og mine børn på mit budget så når står jeg med en regning på 3200 kr som jeg ikke kan betale  Hvad gør jeg?? Den skulle havde været betalt d. 8/9. Min datter har samtidig også fødselsdag her d. 27 og pengene er ikke så store. Jeg har simpelthen ikke råd til at skulle af med så mange penge. Hvad gør man i den situation?? Syntes det er så flovt og er godt klar over at fejlen er min ene og alene. Kan jeg ringe til GF og forklare dem min situation?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2017

MrsB

Vi har GF - Midtjylland. 

Jeg synes altid de er rigtig nemme at snakke med. De er super flinke, og vi har tit fået delt en regning af et par omgang i forbindelse med betaling af en høj selvrisiko Feks. 

Så jeg ville da ringe og spørge. Forresten så tilbyder GF også kvartalsvis eller månedsbetalinger på ens forsikringer. Det er bare ikke noget de "skilter" med da det jo giver lidt mere administrativt til dem 

Anmeld Citér

14. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther

Som ovenstående skriver, så ring og hør, om du kan betale månedligt eller kvartalsvis i stedet. Går stærkt ud fra, at du betaler fremadrettet, så på den måde "skylder" du jo ikke penge, hvis du vælger den løsning. Så kan beløbet, der skal falde nu, jo blive en fjerdedel/tolvtedel alt efter, hvad der er muligt.

Anmeld Citér

14. september 2017

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
MrsB skriver:

Vi har GF - Midtjylland. 

Jeg synes altid de er rigtig nemme at snakke med. De er super flinke, og vi har tit fået delt en regning af et par omgang i forbindelse med betaling af en høj selvrisiko Feks. 

Så jeg ville da ringe og spørge. Forresten så tilbyder GF også kvartalsvis eller månedsbetalinger på ens forsikringer. Det er bare ikke noget de "skilter" med da det jo giver lidt mere administrativt til dem 

Det må jeg prøve og håbe at de er fleksible og kan dele regningen op for mig.

Anmeld Citér

14. september 2017

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Panther skriver:

Som ovenstående skriver, så ring og hør, om du kan betale månedligt eller kvartalsvis i stedet. Går stærkt ud fra, at du betaler fremadrettet, så på den måde "skylder" du jo ikke penge, hvis du vælger den løsning. Så kan beløbet, der skal falde nu, jo blive en fjerdedel/tolvtedel alt efter, hvad der er muligt.

Ja, det er fremadrettet. Skal jeg bare ringe og forklare min situation og så bede om jeg kan få regningen delt op denne her gang? Og så får jeg indbetalt det jeg skal til mit budget og så kan jeg næste gang regningen komme betale det hele på en gang??

Anmeld Citér

14. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Ja, det er fremadrettet. Skal jeg bare ringe og forklare min situation og så bede om jeg kan få regningen delt op denne her gang? Og så får jeg indbetalt det jeg skal til mit budget og så kan jeg næste gang regningen komme betale det hele på en gang??

Du kan også bare bede om at lave betalingen månedsvis. Så skal du kun betale en tolvtedel nu, og så laver du den til en betalingsservice på din budget fra nu af og sætter selvfølgelig tilsvarende mere på budgetten fra nu. 

Anmeld Citér

14. september 2017

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mor11 skriver:

Du kan også bare bede om at lave betalingen månedsvis. Så skal du kun betale en tolvtedel nu, og så laver du den til en betalingsservice på din budget fra nu af og sætter selvfølgelig tilsvarende mere på budgetten fra nu. 

Kan jeg godt det også selvom jeg har overskredet  datoen for betalingen? Jeg skulle jo havde betalt det hele d. 8/9

Anmeld Citér

14. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Omsorgsgiver skriver:

Kan jeg godt det også selvom jeg har overskredet  datoen for betalingen? Jeg skulle jo havde betalt det hele d. 8/9

Ja det tror jeg bestemt hvis du er uheldig er de måske nødt til at smide et rykkergebyr på den første betaling - det vil typisk være 100kr. Men ellers tror jeg ikke du skal frygte noget.

Anmeld Citér

14. september 2017

Panther

Profilbillede for Panther
Omsorgsgiver skriver:

Som mor11 siger - få den delt ud på året, så du ikke bliver lagt ned af et stort engangsbeløb :-)

Anmeld Citér

15. september 2017

Anonym

Jeg vil også sige at de er til at snakke med. Det kan være i kan finde ud af en eller anden ordning. Det har jeg før fået 

Held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.