Købsadfærd ved indkøb af bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
14 svar
37 synes godt om
14. september 2017

NiklasB

Hej,

Jeg er i gang med et innovativt skoleprojekt, hvor vi vil undersøge købsadfærden i forbindelse med indkøb af bleer.

Jeg håber således at i vil hjælpe med besvare et par spørgsmål via. nedenstående spørgeskema.

Link:  https://da.surveymonkey.com/r/37798J6

Venlig hilsen

Niklas

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

14. september 2017

Hectar

Profilbillede for Hectar
NiklasB skriver:

Hej,

Jeg er i gang med et innovativt skoleprojekt, hvor vi vil undersøge købsadfærden i forbindelse med indkøb af bleer.

Jeg håber således at i vil hjælpe med besvare et par spørgsmål via. nedenstående spørgeskema.

Venlig hilsen

Niklas

Hej Niklas

Hvor og hvad læser du? Hvad skal projektet bruges til og hvorfor? Lidt mere info kunne være rart 

Anmeld Citér

14. september 2017

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Har svaret.

Anmeld Citér

14. september 2017

Rockertand

Profilbillede for Rockertand
NiklasB skriver:

Hej,

Venlig hilsen

Niklas

Jeg kan huske i hvert fald 4 tråde herinde med den samme idiotiske idé- forstår simpelthen ikke, hvorfor det bliver ved med at dukke op?!

Vi gider ikke købe bleer på abonnement, det kan simpelthen ikke svare sig økonomisk, og vi skal alligevel slæbe toiletpapir og mælk og alt det andet, når vi skal handle - en pakke bleer med håndtag vælter ikke læsset.

Anmeld Citér

14. september 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra
Rockertand skriver:

Jeg kan huske i hvert fald 4 tråde herinde med den samme idiotiske idé- forstår simpelthen ikke, hvorfor det bliver ved med at dukke op?!

Vi gider ikke købe bleer på abonnement, det kan simpelthen ikke svare sig økonomisk, og vi skal alligevel slæbe toiletpapir og mælk og alt det andet, når vi skal handle - en pakke bleer med håndtag vælter ikke læsset.

Ja, især udtrykket 'innovativt' forvirrer mig... Hvornår er innovativt blevet synonym med 'fantasiløst' og 'uigennemtænkt'?

Anmeld Citér

14. september 2017

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

I øvrigt!! Og jeg fortsætter mine udbrud af irritation!

Findes produktet jo på markedet allerede! Man kan for KUN 388 kr/mdr købe sig til en abonnementsordning på babypakke.dk. 

At man så skal være hjemme, når den kommer ELLER hente den på det nærmeste posthus (som nu alle ligger i store supermarkeder!), betyder åbenbart mindre... Derudover er 388 kr/mdr for bleer temmelig dyrt, synes jeg.

Men trådstarter KUNNE jo også ringe til nogle af de etablerede aktører på markedet, når han ville samle erfaringer til sit innovative projekt.

Anmeld Citér

14. september 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg er forvirret over hvad der skulle være smart her? 

Hvorfor købe noget på abonnement (som aldrig vil blive den billigste løsning da der skal dækkes fragt osv) som man vader lige forbi mindst én gang i ugen når man alligevel handler ind... og hvis man ikke gør, fordi man fx bruger nemlig.com eller lign online handlemuligheder, så kan man vel lægge sine bleer i kurven dér, sammen med resten af sit dagligvareindkøb. 

Anmeld Citér

15. september 2017

ChesireKitty

Profilbillede for ChesireKitty

Jeg synes at der mangler svarmuligheder, på en måde. For eksempel bruger jeg ikke Libero til min pige, fordi jeg går op i mærket, men fordi jeg ud fra test og erfaring har opdaget at det er dem der er bedst til hende, i forhold til at hun har meget følsom hud og derfor meget nemt får rød numse.

Og så køber jeg mine bleer i Bilka når de store økonomipakker kommer på tilbud, så de "kun" koster 255 kr for 3 dobbeltpakker bleer. Sådan en kasse holder ca. en måned.

Anmeld Citér

15. september 2017

Miti's mama

Profilbillede for Miti's mama
LoveEnough skriver:

Jeg synes at der mangler svarmuligheder, på en måde. For eksempel bruger jeg ikke Libero til min pige, fordi jeg går op i mærket, men fordi jeg ud fra test og erfaring har opdaget at det er dem der er bedst til hende, i forhold til at hun har meget følsom hud og derfor meget nemt får rød numse.

Og så køber jeg mine bleer i Bilka når de store økonomipakker kommer på tilbud, så de "kun" koster 255 kr for 3 dobbeltpakker bleer. Sådan en kasse holder ca. en måned.

Hørt hørt - det samme her ... plus jeg har to blebørn der har det bedst med to forskellige mærker. Nok med ble abonnementer tak

Anmeld Citér

15. september 2017

Lillefis90

Profilbillede for Lillefis90
LoveEnough skriver:

Vi gør det samme, så spørgsmålet med hvor ofte man købte bleer, kunne jeg ikke svare på... Fordi vi køber os de kasser, og har til lang tid..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+