Hvad bliver årets julegavehit 2017 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2017

Flomama

Profilbillede for Flomama

Det september 

Snart jul er slut  november 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

15. september 2017

louise_mor

Profilbillede for louise_mor

uha ja julen kan snart komme! Jeg kunne godt tænke mig denne hoptimist snekugle: https://www.imerco.dk/bolig-og-indretning/dekoration/pynt/hoptimist-snekugle-rudolf-brun?id=100361298 og så tror jeg min lille Naja skal have en af disse søde kaniner: http://bestemselvteksten.dk/shop/teddykompaniet-stor-jessie-265p.html

Anmeld Citér

15. september 2017

Troldemommi

Profilbillede for Troldemommi

Jeg vil ønske mig den nye Dan Brown krimi, den udkommer den 3 oktober, og så har jeg set en flot cardigan i vero moda ��

Stolt mor til Skattepigen og Skattebassen 

Anmeld Citér

16. september 2017

Loa

Profilbillede for Loa
Foto
kan ikke ønske mig mere :)

Måske hvis jeg sætter mig ned og tænker dybere over det, kan jeg komme på nogle ønsker. Men sådan lige nu og her kan jeg faktisk ikke engang komme på nogle 

Anmeld Citér

17. september 2017

Michfich

Profilbillede for Michfich
Elsker min lille ny familie

Min mand og jeg ønsker os nye babyalarmer da de gamle ikke altid fungerer. Og når der kommer en lille ny til januar er det rart med nogle, der virker   og da vi lånte baby autostolen sidst (der nu er solgt) har vi siden vi fandt ud af at vi ventede os også allerede skrevet en ny autostol eller penge til én på listen.

Derudover har jeg ikke tænkt så langt endnu da min fødselsdag kun lige er overstået 

Anmeld Citér

18. september 2017

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn
frkchili skriver:

Ønsker mig ikke nogen bestemt, men har haft lidt kig på den her:  https://hvidevarer.foetex.dk/produkter/husholdning/koekkenmaskine/foodprocessor/obh-6795-first-kitchen-foodproce?cid=pc_211205000000&cmpid=pris_pricerunner_&utm_source=%C3%B8nskeskyen&utm_medium=referral&utm_campaign=%C3%B8nskeliste 

Dumt spørgsmål sikkert - men hvad kan man bruge en foodprocessor til vs. en blender fx? 

Anmeld Citér

18. september 2017

2babygirls

Profilbillede for 2babygirls
Foto
Madeleine 10.10.10 Anemone 06.02.13
Flomama skriver:

Det september 

Snart jul er slut  november 

Imerco har pyntet op 

Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Maternity tickers

Daisypath Anniversary tickers

Anmeld Citér

19. september 2017

jac

20. september 2017

Chrissi_lgh@hotmail.com

Profilbillede for Chrissi_lgh@hotmail.com
- Zilke My, verdens dejligste pige
Tillesen skriver:

Hvad bliver årets julegavehit 2017 ?

Så er det snart jul igen....

Hvad ønsker i jer til jul i år ?

Hvad bliver årets julegavehit ? 

Jeg kunne også sagtens forestille mig at årets julegavehit bliver de nye iPhones. Og så iPads...  

Jeg er så småt begyndt at lave min ønskeseddel. Indtil nu er der følgende ting på den:

- Karmameju badekåbe
- By lassen frame 10 & 14 i mørkegrå
- New mags green home book 
- Ting til min samling af Royal Copenhagen

Anmeld Citér

20. september 2017

frkchili

Profilbillede for frkchili
Morogbarn skriver:

Dumt spørgsmål sikkert - men hvad kan man bruge en foodprocessor til vs. en blender fx? 

En blender er i højere grad beregnet til at producere mere "flydende" ting. Den blander det hele mere sammen til én samlet masse, mens en foodprocessor mere er som en hjælpende hånd hvad angår alt som inkluderer at hakke, rive og snitte  Men mange foodprocessorer har også en blenderfunktion. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.