Jaaa jeg har jo gennem længere tid prøvet at få Mathine til at smide bleen, men hun vil ikke sidde på potte eller toiletsæde, og har bestemt ikke virket klar. Men i går da hun kom hjem fra forlænget ophold hos sin far, proglamerede hun at hun ikke ville ha ble på, ej heller da hun skulle sove. (skal lige siges at hus far har hun brugt ble hele tiden)
Hun fik lov til at rende rundt med enden bar til hun skulle sove og var bestemt ikke glad for at skulle ha den på da det var senge tid. Og fra kl var 5 til kl var 20 havde hun kun et uheld. Men modvilligt tog hun bleen på, da jeg lovede hende at hun ikke skullle ha ble på i vs. Så her til morgen pakkede jeg 5 sæt skifte tøj, + et ekstra sæt skitøj, hvis hun skulle ha et uheld i mens de var på LP. Lige inden hun skulle afsted havde hun atter et lille uheld, men hun sagde at nu tisserjeg mor, hvor jeg satte hende ud på toilettet så hun kunne blive "færdig" med at tisse.
Så nu sidder jeg her og venter spændt på at høre hvordan det er gået i VS i dag, og håber at det er nu hun er klar.
;) Jannie

Anmeld