Så var der endnu en falsk alarm...
Regelmæssige, smertefulde veer med 7 min. mellemrum. Denne gang aftog de ikke efter toiletbesøg, så jeg var sikker på at nu var det virkelig nu. - 3 timer senere = ingenting. Ikke så meget som en plukkeve.
Jeg har nu i 4 uger haft disse falske starter med et par dages mellemrum. I følge jordemoderen er det helt normalt og før eller siden er det jo rigtigt. Jeg kan evt. tage en panodil
Jeg er træt, udmattet og fuldstændig grædefærdig efterhånden. Har virkelig prøvet alt for at få de veer til at bide ordentlig fast og ikke gå i sig selv. Zoneterapi, nulre brystvorter, sex, 4 timers shopping, ananas (dog ikke helt i de mængder)... alt det resulterer i, er en rolig nattesøvn uden nogen former for optræk til noget. Slimproppen er gået for længst, og flere gange...
Jeg er så bange for at jeg ikke vil tro på det når det virkelig er nu, og derfor ikke når hospitalet i tide.
Kunne jeg tage vandet på mig selv, så gjorde jeg det. For om ikke andet ville de i så fald sætte mig i gang indenfor overskuelig tid... (ellers er det stadig 2 uger til igangsættelse).
ville ikke rigtig noget med indlægget, andet end komme af med lidt luft og frustration... Baby kom nu bare ud til os...
Anmeld
Citér