Hvornår bør jeg teste/være bekymret?

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

163 visninger
2 svar
1 synes godt om
13. september

Anonym trådstarter

Ja det virkelig et mærkeligt spørgsmål i en graviditets gruppe, men sagen er vi altså gerne ville vente et par måneder endnu før graviditet meldte sin ankomst, så det passede med skole og arbejde :-) 

men vi har tilgengæld kendt risikoen fordi jeg ikke er på p-piller nu (rense kroppen ud) og vi har fået gjort det uden kondom med trukket ud  

jeg fik min sidste menstration D 14 august 

Fik så for 3 dage siden menstrations smerter men som gik væk igen?  Og siden har der ikke været skyggen af det

men kender ikke min cyklus eller hvornår jeg måske burde begynde og tænke på at skulle teste. 

Hvor "langt" er jeg i min cyklus?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

13. september

MiniMe2005

Profilbillede for MiniMe2005

Hvis du ikke kender din cyklus, så er det tæt på umuligt for os at sige, hvor langt du eventuelt er. Men går vi ud fra en cyklus på 28 dage, burde du godt kunne teste nu, så det vil jeg da råde dig til, så du får noget afklaring.

Er du lige stoppet på p-piller, kan det dog godt være, at der stadig er lidt kuk i systemet. Der er nogen, der oplever, at deres menstruation udebliver i flere måneder, fordi kroppen lige skal i gang igen.

Og så kommer det vel heller ikke som en overraskelse, når jeg siger på med kondomet! Hvis I ikke ønsker en graviditet lige nu, så er det simpelthen for dumt bruge den anden "metode". Men det ved du vist allerede godt.

Anmeld Citér

13. september

Abracadabra

Profilbillede for Abracadabra

Risikoen for graviditet er formentlig højere de første måneder efter ppillestop, så I skal være forsigtige!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.