Solo mor :)

Opret bruger, og spring til sidste ulæste indlæg
Opret bruger, og følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september

Anonym trådstarter

Alle i skønne mennesker

Nu er det sådan jeg er gravid i uge 16, men denne gang er jeg solo mor, men kan godt mærke jeg engang imellem savner en som jeg kan dele mine tanker med

Andre her inde som har valgt & være solo mor ?

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

12. september

Sisse02

Profilbillede for Sisse02

solomor er jeg ikke , og heller ej mor . Men der arbejdes på sagen

men du må gerne dele dine tanker med mig, :-) kan måske komme med gode råd, eller lignede. 

jeg har en dejlig bonus søn på 12 år :-)

Anmeld Citér

12. september

frkchili

Profilbillede for frkchili

Jeg kommer, forhåbentlig, også til at være solomor som resultat af de inseminationer med donorsæd, jeg starter på om tre ugers tid  Det er selvsagt min egen beslutning at være alene om det, og jeg kan egentlig heller ikke forestille mig det anderledes.

Anmeld Citér

13. september

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Jeg kommer, forhåbentlig, også til at være solomor som resultat af de inseminationer med donorsæd, jeg starter på om tre ugers tid  Det er selvsagt min egen beslutning at være alene om det, og jeg kan egentlig heller ikke forestille mig det anderledes.

Ej det bliver spændende

Jeg viste godt da jeg fik en positiv test ar jeg ville komme til at være solo mor denne gang !

Men alligevel kan jeg godt savne en & dele tingene med ! Nu ved jeg det bliver en pige & den glæde vil jeg gerne dele med en partner, men kan jeg ikke da der ikke er nogen

Anmeld Citér

13. september

Anonym trådstarter

Sisse02 skriver:

solomor er jeg ikke , og heller ej mor . Men der arbejdes på sagen

men du må gerne dele dine tanker med mig, :-) kan måske komme med gode råd, eller lignede. 

jeg har en dejlig bonus søn på 12 år :-)

Bonus børn er osse dejlige

Jamen det endeligt mere den glæde man har når nu jeg ved det er en lille livlig pige der gemmer sig, om tankerne igennem tiden. Har blødt en del, men alt er super fint, men kan bare godt mærke man står alene denne gang

Fortryder ikke mit valg & glæder mig virkelig !

Anmeld Citér

14. september

Sisse02

Profilbillede for Sisse02
Anonym skriver:

Bonus børn er osse dejlige

Jamen det endeligt mere den glæde man har når nu jeg ved det er en lille livlig pige der gemmer sig, om tankerne igennem tiden. Har blødt en del, men alt er super fint, men kan bare godt mærke man står alene denne gang

Fortryder ikke mit valg & glæder mig virkelig !

godt at høre det hele er fint,<3

Jeg fangede ikke helt om du havde nogle børn i forvejen eller hvordan ?:-) 

Jeg har veninder der også står med det alene, og det er så fedt at være der for dem! Jeg elsker ligge øre til og lytte og støtte .  Der er lidt flere ting end man tror når man er alene omkring det! Så det er så vigtigt at have nogle til at hjælpe og støtte op omkring det <3 

Anmeld Citér

14. september

frkchili

Profilbillede for frkchili
Anonym skriver:

Ej det bliver spændende

Jeg viste godt da jeg fik en positiv test ar jeg ville komme til at være solo mor denne gang !

Men alligevel kan jeg godt savne en & dele tingene med ! Nu ved jeg det bliver en pige & den glæde vil jeg gerne dele med en partner, men kan jeg ikke da der ikke er nogen

Ja meget, jeg kan slet ikke vente 
Forstår godt, at du kan mangle én at dele tingene med. Sådan har de fleste solomødre det nok på nogle tidspunkter, både i graviditeten og i barnets opvækst. Men jeg er med i en gruppe på Facebook, som kun er for solomødre, og synes allerede nu, at jeg i den finder støtte og følelsen af ikke at være så alene. Den er hemmelig, men hvis du gerne vil være med i den, kan jeg invitere dig?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Få gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.