Crazy hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2017

Flomama

Ai sha skriver:

Hun har en hår salon i århus.men sælger osse hårprodukter til afrohår. Hun er super sød og hjælpsom.

Min veninde der bor i århus går altid til hende

Når okay  

Tak for anbefalingen. Næste gang jeg skal til århus vil jeg  jeg tjekke det ud  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

lottemusen

Flomama skriver:

Hej 

Jeg har krøllet hår som i rigtig krøllet! (Tæt på afro) 

Og jeg har altid hår til alle sider medmindre jeg fiksere det med 40 hårnåle. 

Jeg er midlertidig i Danmark og jeg kan bare ingen produkter finde der kan "samle" det lidt og fjerne lidt af alt krusen

Så har i nogen forslag til gode produkter? Hår creme fordækker jeg  

Jeg har meget kruset hår og også der stritter ud til alle sider. Det bedste produkt jeg har kunne finde er voks fra ãnglemark som købes i Kvickly og superbrugsen. En bøtte koster 30 kr.

Når håret er sat putter man en smule på hænderne og "glatter" håret. Hænderne vaskes nemt rent med koldt vand.

Det fedter ikke og holder super godt på de små hår 

Anmeld Citér

11. september 2017

Flomama

lottemusen skriver:

Jeg har meget kruset hår og også der stritter ud til alle sider. Det bedste produkt jeg har kunne finde er voks fra ãnglemark som købes i Kvickly og superbrugsen. En bøtte koster 30 kr.

Når håret er sat putter man en smule på hænderne og "glatter" håret. Hænderne vaskes nemt rent med koldt vand.

Det fedter ikke og holder super godt på de små hår 

Det duer desværre slet ikke til mit hår 

Jeg har pop trækker krøller til skuldrene og oven på det en masse krus. Når jeg bruger voks for det sådan et lækkert 'klistret til hovedet look' 

Og så er problemet faktisk jeg slet ikke kan  sætte det uden et produkt fra start fordi det krøller sådan. Så har mere brug for noget der trækker dem lidt længere eller hvad man nu skal sige. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.