Gode råd til DIY projekt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2017

Stine83

Hej,

Jeg overvejer at bygge en vogn og tilhørende klodser som denne http://www.monito.dk/klodser-med-bogstaver-og-tal.html, til min brors søn. Er der nogen der ved hvor lang tid sådan noget tager og om det overhovedet kan betale sig i forhold til at købe den færdiglavet? 

Synes bare det ville være en sød tanke at have lavet den selv og da det er hans første barn (de vil gerne have flere), tænker jeg at den kan beholdes i mange år  

På forhånd tak!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2017

MiniMe2005

Det kommer nok an på, hvor ferm du er, og hvor lang tid du har. Jeg ville sætte pris på det :-) Men jeg ville nu også blive glad for den færdiglavede, hvis det var.

Anmeld Citér

12. september 2017

naj88

Det kommer helt an på, hvor vant du er til at arbejde i træ, og om du har det rette værktøj. Hvis du har en rundsav og rystepudser og den slags, tager det nok ikke så lang tid, men hvis du slet ikke er vant til at lave noget i den stil, ville jeg ikke kaste mig ud i det. 

Anmeld Citér

18. september 2017

Stine83

Tak for svar 

Jeg har besluttet mig at hoppe ud i det. Jeg har allieret mig med en venindes mand som hjælper med værktøj og agerer guide, alt efter hvad der bliver brug for.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.