Utålmodig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. september 2017

Kris89

og det er ALT FOR TIDLIGT. 

Er kun 34+5 og det er tredje gang så tiden burde jo flyve. 

Men næj hvor jeg savner min krop. Har en alien baby der rumsterer døgnet rundt og som gør jeg har været helt kvæstet i kroppen siden uge 30. 

De andre er kommet uge 37 og uge 38 så har da lov at håbe på lidt før end uge 40. Men der er altså også 5 uger til!!! 

Kan hverken gøre fra eller til, men er godt nok træt af at være gravid pt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2017

Thea14

Har haft det lige som dig siden uge 34 stykker... er nu nået 38+4 og har opgivet håbet om at få baby ud... (jeps, jeg er blevet pessimistisk på de uger - smerter og hormoner gør det ved folk) Er sikker på at jeg skal vente 3 uger endnu på en i gqngsættelse, før lillebror er uge  

Storesøstee kom 38+0, så det føles lidt som at være gået over tid  

Men en ting kan vi dog trøste os med - der er endnu ingen historier om babyer der er blevet derinde for evigt, så mon ikke de kommer ud til os før eller siden...

Anmeld Citér

10. september 2017

Kris89

Thea14 skriver:

Har haft det lige som dig siden uge 34 stykker... er nu nået 38+4 og har opgivet håbet om at få baby ud... (jeps, jeg er blevet pessimistisk på de uger - smerter og hormoner gør det ved folk) Er sikker på at jeg skal vente 3 uger endnu på en i gqngsættelse, før lillebror er uge  

Storesøstee kom 38+0, så det føles lidt som at være gået over tid  

Men en ting kan vi dog trøste os med - der er endnu ingen historier om babyer der er blevet derinde for evigt, så mon ikke de kommer ud til os før eller siden...

Manden mener også de tre uger jeg har sparet ved de andre går jeg længere denne gang 

nej ud kommer den HELDIGVIS på et tidspunkt. 

Anmeld Citér

13. november 2017

CKJ

Profilbillede for CKJ

Hvornår fødte du mon??? Gik du over tid? 

Anmeld Citér

16. november 2017

Kris89

CKJ skriver:

Hvornår fødte du mon??? Gik du over tid? 

Fødte 38+3 en lille pige født på bagsædet af bilen, men dog på sygehusets parkeringsplads med to jordmødre og en portør.

4 presseveer fra ankomst til sygehus ☺️ ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.