Jeg har endelig fået en diagnose funktionel lidelse af lægen efter længervarig symptomper men de finder intet i blodprøver og scanning udover lavt blodsukker som ikke kan rettes uanset hvor meget jeg spiser... jeg har virkelig dårlige dage hvor jeg er sofa ligger hvor jeg nærmest ikke kan gå på wc og så har jeg andre dage hvor jeg vågner og så får det rigtig skidt senere på dagen.. jeg har symptomper altid men nogen få dage er de ikke så kraftige.. jeg kan ikke passe mit job og aner ikke hvordan jeg skal kommme videre da det åbenbart ikke kan helbredes.. vi er nygifte og havde gang i Pb men nu jeg virkelig i tvivl om jeg bør sætte børn til verden
Alså manden ville tage barsel men alligevel!!! føler mit liv er gået total i stå... de dage det værst kan jeg ikke gå i bad selv.. de dage der er ok kan jeg være med ude og handle osv men tager på kræfterne...
lider af
svimmelhed
følsesløshed i hele kroppen. (ved de slemme anfald kan jeg ikke mærke kroppen eller løfte arme eller stå på mine ben)
har heletiden følsesen af at gå på noget blødt så snart jeg træder på foden.
jeg har svingene syn men kan nærmest ikke se når jeg har slemt anfald og de kommer på alletider af døgnet.. kan stå i en butik og pludselig forsvinder benkræfterne og sommetider har jeg følt at huset styrter sammen om mig
hovedpine. træthed og trykken i det ene øre glemsomhed forvirring
Mit blodsukker er altid lavt men de kan ikke finde årsagen sørger for at spise ofte og har altid en snack på mig eller druesukker
ER DER ANDRE SOM HAR DENNE lidselse kunne det være rart og høre fra dig da jeg pt føler mig på bar bund Og ved ikke hvordan jeg skal kunne leve et liv...
jeg går pt 400 meter på gode dage 
kommer jeg mon nogensinde til at kunne arbejde igen

Jeg var i mit drømmejob og er virkelig ked af at jeg ikke har kunne passe det i 4 mdr
Anmeld
Citér