nogen med Funktionel lidelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg har endelig fået en diagnose funktionel lidelse af lægen efter længervarig symptomper men de finder intet i blodprøver og scanning udover lavt blodsukker som ikke kan rettes uanset hvor meget jeg spiser... jeg har virkelig dårlige dage hvor jeg er sofa ligger hvor jeg nærmest ikke kan gå på wc og så har jeg andre dage hvor jeg vågner og så får det rigtig skidt senere på dagen.. jeg har symptomper altid men nogen få dage er de ikke så kraftige.. jeg kan ikke passe mit job og aner ikke hvordan jeg skal kommme videre da det åbenbart ikke kan helbredes.. vi er nygifte og havde gang i Pb men nu jeg virkelig i tvivl om jeg bør sætte børn til verden  Alså manden ville tage barsel men alligevel!!! føler mit liv er gået total i stå... de dage det værst kan jeg ikke gå i bad selv.. de dage der er ok kan jeg være med ude og handle osv men tager på kræfterne... 

lider af

svimmelhed

følsesløshed i hele kroppen. (ved de slemme anfald kan jeg ikke mærke kroppen eller løfte arme eller stå på mine ben)

har heletiden følsesen af at gå på noget blødt så snart jeg træder på foden.

jeg har svingene syn men kan nærmest ikke se når jeg har slemt anfald og de kommer på alletider af døgnet.. kan stå i en butik og pludselig forsvinder benkræfterne og sommetider har jeg følt at huset styrter sammen om mig

hovedpine. træthed og trykken i det ene øre glemsomhed forvirring 

Mit blodsukker er altid lavt men de kan ikke finde årsagen sørger for at spise ofte og har altid en snack på mig eller druesukker

ER DER ANDRE SOM HAR DENNE lidselse kunne det være rart og høre fra dig da jeg pt føler mig på bar bund  Og ved ikke hvordan jeg skal kunne leve et liv...

jeg går pt 400 meter på gode dage  

kommer jeg mon nogensinde til at kunne arbejde igen 

Jeg var i mit drømmejob og er virkelig ked af at jeg ikke har kunne passe det i 4 mdr 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2017

Abracadabra

For nogle hjælper fysioterapi og antidepressiv medicin... Hvor bor du i landet? 

Anmeld Citér

9. september 2017

NasimG

Er du ikke blevet viderehenvist til fysioterapi og psykolog? Jeg læser til fys og ved at du kan blive henvist og få et helt forløb som gavner mange. Prøv at spørge din læge. 

Håber du får hjælp til at kunne leve med din lidelse. 

Anmeld Citér

9. september 2017

Anonym trådstarter

NasimG skriver:

Er du ikke blevet viderehenvist til fysioterapi og psykolog? Jeg læser til fys og ved at du kan blive henvist og få et helt forløb som gavner mange. Prøv at spørge din læge. 

Håber du får hjælp til at kunne leve med din lidelse. 

Lægen mente ikke der kunne gøres mere og at det ikke kunne behandles. der 2 års ventetid på forskningsklinikken  

Anmeld Citér

9. september 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

For nogle hjælper fysioterapi og antidepressiv medicin... Hvor bor du i landet? 

Lægen mente ikke der kunne gøres noget.

så derfor jeg står lidt på bar bund.. jeg er fra nordjylland 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.