Den gravide mand....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.242 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. april 2008

Balderson

Så har vi heller ikke det for os selv mere 8(

http://vip.tv2.dk/article.php/id-11094260.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2008

SaNiNa

ja det er da dejlig at "manden" kan træde til når konen ikke kunne blive gravide...

Anmeld

10. april 2008

H+S Skjolgborg.

syntes det super fedt.Så ja hvorfor ikke...*SS*

Anmeld

10. april 2008

Tynen

Først tænkte jeg lige mit!
Synes det var fuldstændig rablende galt hvis man havde grebet ind i naturens måde at opdele tingenen på!

MEN da jeg læste artiklen på oprah.com synes jeg faktisk at det er super godt at de alligevel kan få et barn, nu konen ikke kan!

Nu glæder jeg mig bare til at høre om manden overlever fødslen!!
Er det ikke noget med at de allerede ved en forkølelse er på dødens seriøse rand? ;)

Trine

Anmeld

10. april 2008

Tynen

10. april 2008

Pia.

I kan sige hvad I vil og ja selvfølgelig er det skønt de får deres ønske barn, men det ser eddermame mærkeligt ud :-o;).... men dejligt de nu får deres højt ønskede barn...

Anmeld

10. april 2008

3rollinger

Ja, det er da skoent at de kan. Men du har ret Pia, lidt spoejst ser det ud.

Jeg synes dog det er dybt forkasteligt at der er laeger der ikke vil undersoege dem og de mener det kan have indflydelse paa deres omdoemme. Helt aerligt!! Han er jo gravid og saa er den ikke meget laengere. Og de har jo samme foelelser for deres lille barn og samme brug for professionel hjaelp som alle andre.

Jeg kan da slet ikke forestille mig selv sige "Naa, er det den laege der har hjulpet en gravid mand, nej, saa vil jeg da ikke derind". (?)

Men bortset fra det saa vil jeg ogsaa vaere gravid :D Jeg blev helt skruk af at se scanningen.

Knus
Trine

Anmeld

10. april 2008

H+S Skjolgborg.

syntes det ser griner ud en mand med skæg og gravid mave..tihi
:P

Anmeld

10. april 2008

Natasja

Det er jo bar fordi han er trans... Whats the prob'? Natasja

Anmeld

10. april 2008

Balderson

[citat][f][småt]Natasja skriver:[/småt][/f] Det er jo bar fordi han er trans... Whats the prob'? Natasja[/citat] Hej Natasja Han er ikke trans.. Men er født som både mand og kvinde.. Kan ikke lige huske hvad det hedder.. Det er såment derfor han kan blive gravid.. Han havde stadigvæk sine æggestokke, selvom han også er en mand... Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.