Kontakte lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2017

Anonym trådstarter

Jeg håber sådan I kan komme med nogle gode råd. Først en del forhistorie:

Sagen er den at min mens pt er 8 dage forsinket. Jeg er ekstremt træt for tiden, har ømme bryster og ingen appetit. Men jeg tror IKKE jeg er gravid fordi 1) jeg tog en test for 3 dage siden som var 100% negativ og 2) jeg har ikke haft sex siden slutningen en juni. 

I juni blev min mens rykket en uge pga stress. Jeg plejer at have en meget stabil cyklus med mens omkring den første (+/- et par dage) og ægløsning omkring d. 20 (igen +/-). 
I juli tager jeg p-piller for at undgå min blødning den måned (og har altså ikke blødt siden starten af juni), og får så en blødning d. 30/7 et par dage efter jeg stopper med pillerne igen. 
Siden da har jeg ikke blødt. 

Kan det mon "bare" være fordi min cyklus nu først vil starte omkring den 7 i stedet for den 1 (ligesom i juni), eller har jeg fucket et eller andet ved at springe den ene blødning over i juli?

Ville du tage til lægen med det?

Eller hvornår ville du tage til lægen ved udeblivende mens?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

2017morigen

Hvis du tester igen om en uges tid igen og den er negativ så ville nok vente til november december med at kontakte lægen da nok er gået kuk i dit system efter den måned på p piller  

Anmeld Citér

6. september 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg håber sådan I kan komme med nogle gode råd. Først en del forhistorie:

Sagen er den at min mens pt er 8 dage forsinket. Jeg er ekstremt træt for tiden, har ømme bryster og ingen appetit. Men jeg tror IKKE jeg er gravid fordi 1) jeg tog en test for 3 dage siden som var 100% negativ og 2) jeg har ikke haft sex siden slutningen en juni. 

I juni blev min mens rykket en uge pga stress. Jeg plejer at have en meget stabil cyklus med mens omkring den første (+/- et par dage) og ægløsning omkring d. 20 (igen +/-). 
I juli tager jeg p-piller for at undgå min blødning den måned (og har altså ikke blødt siden starten af juni), og får så en blødning d. 30/7 et par dage efter jeg stopper med pillerne igen. 
Siden da har jeg ikke blødt. 

Kan det mon "bare" være fordi min cyklus nu først vil starte omkring den 7 i stedet for den 1 (ligesom i juni), eller har jeg fucket et eller andet ved at springe den ene blødning over i juli?

Ville du tage til lægen med det?

Eller hvornår ville du tage til lægen ved udeblivende mens?

Ingen grund til at kontakte læge, han kan alligevel ikke gøre noget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.