Anonym skriver:

Jeg holder ikke til dette niveau hvor det er arbejde 37 timer og transport hente barn man aldrig ser, barn er i trodsalderen, kæreste vil ha sex osv osv osv
og nu får jeg sandheden at vide fra min 2 årig, som ikki rigtigt kan snakke endnu, men har stadig formålet at sige sætning: Mor, ikke blive sur, mens hun holder om mit hovedet 

fuck! Jeg føler jeg fejler for vildt som mor, at mit barn siger sådan en sætning
jeg magter snart ikke mere filmen knækker snart
jeg er så overvældet med ALT!
kender i dette fornemmelse
Kære Trådstarter.
Jeg vil godt starte med at anerkende dine frustrationer over hverdagen.
Din problemstilling er desværre ikke et enkelt tilfælde, men noget rigtig mange kvinder såvel også mænd dagligt kæmper med.
At få hverdagens gøremål til at gå op i en højere enhed samtidig med, at man skal være nærværende og drage omsorg for sine små, kan være noget af en mundfuld at sluge.
Det beste du kan gøre er at forsøge at gøre hverdagen lettere for dig selv.... Jeg ved godt det er nemmere sagt en gjort
Skal man evt. lave ekstra mad i weekenden til nedfrysning så madlavning ikke fylder så meget i hverdagen ?
Kan kæresten bidrage med noget der gør hverdagen mere overskuelig ?
osv osv..
Jeg synes, bestemt ikke du er en dårlig mor. Du reagere netop på situationen, hvilket vidner om at du er bevidst omkring problemstillingen og ønsker at forandre den til det bedre.
Har du prøvet at tale med din kæreste, familie el venner om det ? Måske de ville kunne hjælpe med inputs til hvordan det hele kunne blive let lettere.
Jeg håber, det hele vil ændre sig til det bedre