Erfaringer med lille fontanelle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2017

Anonym trådstarter

Vores sundhedsplejerske er bekymret for størrelsen på min datters fontanelle. Min datter er nu 9 uger, og min læge undersøgte hende sidst ved 5 uger, hvor min læge ikke var umiddelbart bekymret.

SP vil gerne have, at vi får fat i en henvisning til en børnelæge, så den kan blive tjekket. 

Hvad er jeres erfaringer med en lille fontanelle?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vores sundhedsplejerske er bekymret for størrelsen på min datters fontanelle. Min datter er nu 9 uger, og min læge undersøgte hende sidst ved 5 uger, hvor min læge ikke var umiddelbart bekymret.

SP vil gerne have, at vi får fat i en henvisning til en børnelæge, så den kan blive tjekket. 

Hvad er jeres erfaringer med en lille fontanelle?

Udfra hvad jeg kan læse mig frem til på nettet så har størrelsen ingen betydning overhovedet. Set vigtigste er at den er der så hjernen kan vokse. 

Er så træt af sp'er. De har så travlt med alt muligt. Min første sp kom også med alle mulige åndssvage ting der ingen hold havde i sig. 

Men hvis det giver dig ro så få den undersøgt af en børnelæge. Det skader jo ikke  

men umiddelbart ville jeg ikke være bekymret 

Anmeld Citér

6. september 2017

MorTil3+

Vores den mindste på 2 havde også en meget lille fontanelle, sp sagde bare at vi sammen skulle tjekke at den ikke lukkede helt, ellers ingen bekymring. Og der har ikke været noget..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.